تولید و تجارت ضرباهنگ پویایی و تحول اقتصادی است

باز باران خبر/ به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان، سید محمد اسحاقی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به مناسبت یکم تیر ماه روز ملی اصناف لغایت دهم تیر روز ملی صنعت و معدن که بعنوان دهه تولید و تجارت نامگذاری شده است، پیام تبریک به پاسداشت زحمات فعالان عرصه تولید و تجارت گیلان صادر نمود که متن آن به شرح زیر است:

بسم ا… الرحمن الرحیم
تولید، تجارت و کسب و موفقیت های بی بدیل تلاشگران و صنعت، معدن و تجارت مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند این دیار است.
اینجانب به پاسداشت این دهه گرانسنگ اقتصادی که دهه تولید و تجارت است از فعالان بخش صنعت، معدن و تجارت استان از تلاش کارآفرینان، کارگران، مدیران و کلیه کارکنان عرصه تولید و تجارت قدردانی می نمایم.
تولیدکنندگان و تجارت در شرایط سخت تحریم ظالمانه و با تمام سختی ها و موانعی که در مسیر تولید و تجارت وجود دارد با سخت کوشی تلاش و مقاومت اجازه یک لحظه توقف چرخه تولید و یا حتی کند شدن آن را هم ندادند.
تولید و تجارت ضرباهنگ پویایی و تحول اقتصادی است و تجارت به کشورهای درحال‌ توسعه کمک می‌کند تا هزینه شاخص و نهاده‌های تولید را کاهش دهند، به منابع مالی جدید دسترسی پیدا کنند، ارزش‌افزوده کالاهای تولیدی خود را بالا ببرند و جایگاه بهتری در زنجیره تأمین داخلی و جهانی کسب کنند.
به عبارتی تجارت موجب افزایش رقابت‌پذیری کشورهای درحال‌توسعه می‌شود که ماحصل و سرچشمه آن از تولید و صنعت است. تزریق امید به آینده ای بهتر در جهت زیست بهتر در فضای رقابت جهانی، هنر افکار سلیم و مترقی و دستان پرتوان یکایک شما بزرگواران خدوم و فعال عرصه تولید و تجارت است.
در سالی که به فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به نام سال”مهار تورم و رشد تولید” نامگذاری شده است، استانداری گیلان با حمایت های همیشگی استاندار پرتلاش و جهادی استان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گیلان و همکاری و همراهی مدیران دستگاههای اجرایی، تمام تلاش و کوشش خود را برای تعالی و پیشرفت بخش تولید و تجارت؛ آنچنان که شایسته این استان و مردم شریف گیلان باشد انجام خواهد داد و موانع و چالش ها را از جلوی پای تولیدکنندگان و کسبه متدین و زحمتکش استان برخواهد داشت.
اینجانب ضمن تبریک این دهه و قدردانی از تلاش ها و مجاهدت فعالین عرصه تولید و تجارت گیلان از خداوند سبحان توفیق خدمتگزاری خالصانه همه خادمان و جهادگران اقتصادی میهن عزیز ایران اسلامی را مسئلت می نمایم.
من ا… توفیق
سید محمد اسحاقی- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31315

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: