نخستین شعبه بانکی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت افتتاح شد

باز باران خبر/ همزمان با هفته خجسته بسیج، نخستین شعبه بانکی به منظور دسترسی آسان واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی سفیدرود به خدمات بانکی استان با حضور فرماندار شهرستان رشت، رئیس سازمان صمت گیلان ، رئیس امور شعب پست بانک استان و جمعی از مدیران واحدهای صنعتی رسماً افتتاح و آغاز به کار نمود.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، رئیس سازمان صمت گیلان با حضور در مراسم افتتاح پست بانک شهرک صنعتی سفیدرود اظهار داشت: توسعه و افزایش امکانات زیرساختی و خدمات جانبی مطلوب به سرمایه گذاران صنعتی به منظور سهولت دسترسی آنها از برنامه‌ها و راهبردهای مهم توسعه صنعتی محسوب می شود. 

دکتر فرهاد دلق پوش با بیان اینکه فراهم سازی امکانات جانبی مورد نیاز در شهرکهای صنعتی باعث جذب سرمایه گذاران خواهد شد، افزود: تداوم و استقرار شعبات بیمه و بانک، مراکز درمانی، آتش‌نشانی، خدمات مشاوره کسب و کار و رستوران در مجاورت و داخل محدوده های صنعتی پاسخ به نیازهای ضروری مشترک کارگران و کارفرمایان پرتلاش صنعتی می باشد. 

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۸۹ شرکت صنعتی فعال در این شهرک گفت: بر اساس پروانه های صادر شده این شرکت ها با اشتغال ۲۴۵۷ نفر و با سرمایه گذاری بالغ بر۲ هزار و ۲۰۸ میلیارد تومان مشغول فعالیت می باشند که به وجود خدمات جانبی احتیاج مبرم دارند. 

رئیس سازمان صمت گیلان از سرمایه گذاری بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جهت تاسیس نخستین شعبه بانکی در این شهرک سخن گفت و اضافه نمود: با راه اندازی این بانک، زمینه اشتغال ۷ نفر در فاز اول را فراهم شده است که در صورت استقبال صنعتگران؛ این گونه خدمات به تدریج افزایش خواهد یافت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21904

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: