حضور خیرین برای توسعه علم و فناوری کشور در گیلان

باز باران خبر/ مدیر تجاری سازی و سرمایه گذاری پارک علم و فناوری گیلان از امضای تفاهمنامه‌ی چهار جانبه ای برای همکاری در جهت شبکه‌سازی با هدف توسعه علم و فناوری استان خبر داد.

خانم مرجان میرزنده دل مدیر تجاری سازی و سرمایه گذاری پارک علم و فناوری گیلان اعلام کرد: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان پارک علم و فناوری گیلان و کارخانه نوآوری گیلان از استان گیلان از یک سو و انجمن خیرین علم و فناوری ایرانیان و شرکت نیکان تجارت و توسعه صادرات ایلیا از استان تهران از سویی دیگر طرفین این تفاهمنامه هستند که اهدافی از جمله همکاری در جهت اشتراک‌گذاری و تحویل اطلاعات شبکه‌ها و ارتباطات حائز ارزش اقتصادی طرفین را دنبال می کنند.

وی افزود: فراهم آوردن زمینه‌های تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان استان و تلاش در جهت معرفی و بازاریابی محصولات فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان استان به سرمایه گذاران و ورود به بازارهای داخلی و خارجی از دیگر اهدافی است که در این تفاهمنامه آمده است.

خانم میرزنده دل با اشاره به برنامه‌های پاک علم و فناوری گیلان در راستای توسعه زیست بوم فناوری استان گفت: شبکه‌سازی و ایجاد درگاه‌های ارتباطی وظیفه اصلی ماست که با ایجاد بسترهای مناسب در حوزه تجاری‌سازی کسب وکارهای نوآورانه بتوانیم شاهد توسعه زیست بوم فناوری استان باشیم. انعقاد تفاهمنامه ها برای توسعه همکاری در ابعاد ملی و حتی فرامنطقه‌ای و بین‌المللی می تواند بستری مناسب را برای بازاریابی محصولات دانش بینان فراهم نماید که خوشبختانه در روزهای آینده شاهد همکاری چند جانبه‌ای برای کمک به سرمایه‌گذاری فراملی در حوزه فناوری اطلاعات و بازرگانی خواهیم بود.

وی درپایان افزود: تمام تلاش ما این است که بتوانیم با شبکه‌سازی در سطح ملی، بسترهای مناسبی برای توسعه سرمایه گذاری، مشاوره‌های اقتصادی و حضور در بازارهای داخلی و خارجی ایجاد نماییم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=24406

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: