ارسال بیش از ۹۷ درصد لیست های حق بیمه توسط کارفرمایان گیلانی به صورت اینترنتی

باز باران خبر/ کارفرمایان گیلانی در سال گذشته بیش از ۶۰۰ هزار لیست حق بیمه به تامین اجتماعی ارسال و سازمان نیز بالغ بر ۱۵۸ هزار ابلاغ احکام مطالباتی به این بخش از شرکای اجتماعی داشته است.

به گزارش باز بازان خبر و به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی گیلان؛ علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای غیرفعال گردیدن سامانه samt.tamin.ir در بخش ارسال لیست های حق بیمه توسط کارفرمایان، این اقدام را در راستای یکپارچه سازی و متمرکز نمودن سامانه های خدمات غیرحضوری این سازمان برشمرده و تاکید نمود شایسته است کارفرمایان با ایجاد حساب کاربری و رفع نواقص احتمالی در پرونده کارگاهی و اطلاعات هویتی مندرج در سیستم، آمادگی لازم برای ارسال لیست حق بیمه در سامانه es.tamin.ir را از اردیبهشت ماه داشته باشند. 

وی با بیان اینکه در طول دهه نود تحولات بزرگی در این حوزه انجام گرفته است، حذف لیست های کاغذی و دریافت CD در گام نخست و پس از آن امکان ارسال لیست از طریق اینترنت را از اقدامات ارزشمند معرفی و کاهش خطاهای انسانی، تسریع در فرایند ارسال و بازبینی و صرفه جوئی های زمانی و ریالی برای کارفرمایان و پرسنل را از مهمترین آثار آن دانست. 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان افزود: در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۶۱۶۸۹۲ فقره لیست حق بیمه توسط کارفرمایان استان به تامین اجتماعی ارائه گردیده که ۵۹۹۱۱۲ مورد آن یعنی ۹۷/۱ درصد به صورت اینترنتی بوده است. 

علی حسین نژاد همچنین اذعان داشت در سال گذشته، از ۱۵۸۰۳۴ فقره ابلاغ احکام مطالباتی نیز ۱۲۴۳۰۰ فقره معادل ۷۸/۶ درصد به شکل الکترونیکی انجام گرفته است. 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=23477

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: