برگزاری جلسه مدیریت بحران در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان

بنیاد مسکن استان برای مقابله با تهدید سوانح طبیعی، عملیات پیشگیری پیش از وقوع سانحه را با اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی سکونت گاههای آسیب‌پذیر روستایی و همچنین بازسازی مناطق سانحه‌دیده پس از وقوع سانحه همواره در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش باز باران خبر؛ جلسه مدیریت بحران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با حضور مهندس اکبرزاده، مدیرکل، مهندس مرادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان، معاونین و کارشناسان دو دستگاه در سالن جلسات شهید حق شناس اداره بنیاد مسکن برگزار گردید در ابتدا مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در خصوص فعالیت های گسترده و متعدد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توضیحاتی ارائه نمود. وی با بیان اینکه، اقدامات به موقع و سریع این نهاد انقلابی در وقوع حوادث غیر مترقبه بسیار مهم و ضروری است، ادامه داد: بنیاد مسکن استان برای مقابله با تهدید سوانح طبیعی، عملیات پیشگیری پیش از وقوع سانحه را با اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی سکونت گاههای آسیب‌پذیر روستایی و همچنین بازسازی مناطق سانحه‌دیده پس از وقوع سانحه همواره در دستور کار خود قرار داده است. 

مهندس اکبرزاده با تاکید بر اینکه، ترویج مقاوم سازی، آموزش و ارتقای دانش فنی روستایی درپیشگیری از حوادث موثر است، افزود: امیدواریم با تعاملات ویژه بین این دو دستگاه، بتوانیم خدمات گسترده ای به مردم به ویژه در راستای ترویج فرهنگ مقاوم سازی در سطح روستاها ارائه دهیم.

سپس مهندس مرادی ضمن تقدیر از مجموعه همکاران بنیاد مسکن بواسطه تعاملات و همکاری های صورت پذیرفته، نظارت مستمر بنیاد مسکن در ساخت مسکن روستایی را گامی مثبت در کاهش بروز خسارتهای زمان بحران و سوانح طبیعی دانست .

مدیرکل مدیریت بحران در این جلسه از فعال شدن کارگروه های تخصصی مدیریت بحران خبر داد.

وی افزود باید زیر ساختهایی توسط دستگاه های مرتبط در وقوع بحران ایجاد و برنامه ریزی شود وی با اشاره به فعالیت های مدیریت بحران در سه تایم زمانی قبل حادثه ، حین حادثه و بعد از حادثه و کمک رسانی از حیث جانی و مالی و ابنیه گفت: در مواقع بحرانی دستگاه های از لحاظ عملکرد مدیریت میشوند که هریک در زمان معین شروع به فعالیت کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=12778

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: