گیلان قهرمان مسابقات فوتسال دانش آموزان ناشنوای کشور شد

باز باران خبر- سرویس ورزشی: بیست و‌ دومین دوره مسابقات فوتسال دانش آموزان ناشنوای کشور که از تاریخ ۲۹ تیر ماه لغایت دوم مرداد ماه به میزبانی مشهد مقدس جریان داشت در پایان با قهرمانی تیم دانش آموزان ناشنوای گیلان خاتمه یافت. بنابر این گزارش این مسابقات با حضور ۱۵ تیم از استان‌های گیلان، کرمان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، البرز، شهرستان‌های تهران، فارس، مازندران، تهران، همدان، لرستان، قم، کهگیلویه و بویراحمد و گلستان به میزبانی مشهد برگزار شد.

در دور مقدماتی این پیکار ها تیم ارزشمند گیلان (قهرمان دوره قبل مسابقات) در گروه a بازی ها با تیم‌های کرمان، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان شرقی همگروه شد که در این مرحله گیلان ابتدا ۵ بر صفر آذربایجان شرقی را برد؛ سپس با ۱۰ گل چهارمحال و بختیاری را گلباران کرد و در ادامه ۳ بر صفر از سد کرمان گذشت تا با ۱۸ گل زده و بدون دریافت گلی به دور بعد صعود کند.

در دور دوم مسابقات گیلان به مصاف تیم استان قم رفت که موفق شد این تیم را هم ۴ بر صفر شکست دهدتا به مرحله نیمه نهایی برسد.

گیلان در این مرحله ۵ بر یک تیم شهرستان‌های تهران را نیز با شکست بدرقه کرد و به بازی فینال رسید.

تیم فوتسال گیلان در فینال مسابقات نیز درخشان ظاهر شد و موفق گردید در یک بازی برتر ۵ بر یک از سد خراسان رضوی (میزبان مسابقات) عبور کند تا در مجموع با ۳۲ گل زده و ۲ گل خورده و با اقتدار در بیست و دومین دوره مسابقات فوتسال دانش آموزان ناشنوای کشور به مقام قهرمانی برسد.

اعضای تیم گیلان: ۱- مهدی ندیمی ۲_سجاد ندیمی(کاپیتان تیم) ۳_ امیر رضا حسن زاده ۴_سید علی فیاض(دروازه بان) ۵_ ابوالفضل مولائی۶_ محمد عبادت‌گر ۷_محمد حسین حسین پور ۸_امیر حسین خدایاری ۹_علی اکبر رستم زاده(مربی تیم)۱۰_ مسعود هادی پور(سرپرست تیم)

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=26306

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: