فراخوان جذب نیرو در راه آهن گیلان منتشر شد

مدیرکل راه اهن شمال ۲ گفت: قطار پنجم و سیزدهم اردیبهشت ماه از سمت رشت به مشهد و چهارم و دوازدهم نیز از سمت مشهد به رشت حرکت دارد .

علی خدایی با اشاره به اینکه قطار رشت- تهران نیز به صورت روزانه در دو رام ( رفت و برگشت) در این مسیرریلی برقرار است، افزود: قیمت بلیت تهران رشت نیز بسته به پیک مسافر و استقبال از ۴۱ هزار و ۵۰۰ تا ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان متغیر است.
** ۱۳۱ نفر از افراد بومی در راه آهن رشت استخدام می شوند
وی در ادامه از فراخوان جذب نیرو از هفتم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: فراخوان جذب نیرو در راه آهن گیلان در سایت karasa.ir منتشر شده است که متقاضیان می توانند از هفتم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه ثبت نام کنند
علی خدایی با بیان اینکه قرار است ۱۳۱ نفر از افراد بومی گیلان در راه آهن رشت جذب شوند افزود : این افراد از طریق آزمون و با توجه به شرایط و رشته های تحصیلی در مشاغل مختلف جذب خواهند شد.
به گزارش ایرنا، راه آهن قزوین – رشت به صورت یک خطه، از ایستگاه سیاه چشمه در شمال غرب قزوین و قبل از شهر تاکستان از خط آهن اصلی تهران – تبریز منشعب شده و با گذر از روستاهای کوهین و شیرین سو در محدوده شهرهای لوشان، منجیل، رودبار، رستم آباد و امامزاده هاشم ادامه مسیر داده و به ایستگاه رشت می رسد.
راه آهن قزوین – رشت ۵۳ تونل به طول ۲۲ کیلومتر دارد؛ همچنین بزرگترین پل راه آهن کشور به طول یک هزار و ۴۳۰ متر روی سد منجیل ساخته و برای احداث این خط ریلی حدود ۹ کیلومتر پل بزرگ و ۲۲ میلیون متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی شده است.
نیمه اسفندماه گذشته راه آهن قزوین – رشت با حضور رئیس جمهوری و هیأت هایی خارجی، به طور رسمی افتتاح شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=350

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: