کرونا ثابت کرد فرهنگ ایثار و گذشت هنوز در جامعه جریان دارد

باید در حوزه فرهنگ و هنر نگاه پژوهش محور داشته باشیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا ثابت کرد فرهنگ ایثار و گذشت هنوز در جامعه جریان دارد و این موضوع در تمام اقشار جامعه قابل رؤیت است.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی، صبح امروز در جلسه شورای معاونان این اداره‌کل با تأکید بر اینکه شیوع ویروس کرونا و درگیری‌های آن هنوز پایان نیافته است، اذعان کرد: مردم و مسئولین در این مدت ثابت کردند که می‌توانند در کنار هم بر این بیماری غلبه کنند.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا ثابت کرد فرهنگ ایثار و گذشت هنوز در جامعه جریان دارد و این موضوع در تمام اقشار جامعه قابل رؤیت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: ما به داشتن رهبری فرزانه افتخار می‌کنیم که نگاهی همه جانبه به موضوعات دارند و به شکلی هوشمندانه، تدین و تعقل را با هم در جامعه جاری می‌کنند.

فاضلی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پژوهش از محورهای مهم فعالیت هر دستگاه اجرایی است، گفت: ما هم در حوزه فرهنگ و هنر باید توجه بیشتر و موثرتری به این امر نموده و در تمام حوزه‌های فعالیتی خودمان نگاه پژوهش محور داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به در پیش بودن چهلمین سال آغاز دفاع مقدس، اظهار کرد: برای گرامیداشت ایثارگری‌های آن دوران باید از ابزار هنر به بهترین نحو استفاده کنیم و ستاد هنری گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری را تدوین کند.

وی افزود: ما به عنوان نسل بعد از دفاع مقدس باید روایت‌های حاضرین در این حماسه بزرگ را با استفاده از ابزار هنر به شکلی زیبا و فاخر به نسل‌های آینده منتقل کنیم؛ این امر وظیفه سنگین ما است که باید با تمام توان آن را انجام دهیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=10217

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: