شرکتهای طرف قرارداد با سازمان مدیریت پسماندها حقوق کارگران را به موقع پرداخت کنند

رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت در دیدار با پیمانکاران شرکتهای حجمی طرف قرارداد با این سازمان بر لزوم پرداخت به موقع حقوق کارگران تاکید کرد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، محمدباقر بشردانش با قدردانی از تلاشهای این شرکتها و همراهی آنان با شهرداری رشت، گفت: اولویت و سیاست اصلی سازمان مدیریت پسماندها حراست از حقوق کارگران است چون قشر کارگری فعال در سازمان مدیریت پسماندها یکی از زحمتکش ترین اقشار جامعه هستند که در تمامی طول سال در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

وی افزود: کارگران سختکوش در سرما و گرما کار جمع آوری پسماندها و زباله های شهروندان را بر عهده دارند.

رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت با تاکید بر پرداخت به موقع حقوق کارگران به وسیله شرکتهای حجمی گفت: انتظار سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت از نهادهای نظارتی و شورای شهر این است که تعهدات کارگران مغفول نماند.

بشردانش با اشاره به شرایط جغرافیایی و سبک زندگی مردم شهر رشت عنوان کرد: فرهنگ و سبک زندگی مردم شهر رشت به گونه ای است که تا پاسی از شب در خیابانها و رستورانها حضور می یابند و شکل خوراک و نوع زندگی آنها در مقایسه با دیگر شهرهای کشور متفاوت است و از این رو موضوع تولید زباله و میزان آن نیز با بسیاری از شهرها فرق می کند.

وی افزود: بر این اساس کار جمع آوری پسماندها در شهر رشت دو چندان می شود و این کار نیاز به نظارت و دقت هر چه بیشتر شرکتهای حجمی و سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری دارد.

بشر دانش با اشاره به مواد درج شده در قراردادهای شرکتهای حجمی و وظایف مندرج آنها گفت: ایجاد رختکن و حمام به وسیله این شرکتها برای کارگران فعال در حوزه جمع آوری پسماندها، تامین قطعات ماشین آلات در کارگاه ها برای مواقع بحرانی و اضطراری، توجه به تامین لباس، دستکش و ماسک مورد استفاده کارگران و … از مواردی است که باید شرکتهای حجمی مورد توجه قرار دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=10220

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: