در نهمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار گیلان: سه پروژه آموزشی در رانکوه شهرستان املش به بهره‌برداری رسید

باز باران خبر/ به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور نماینده عالی دولت در گیلان، سه پروژه آموزشی در شهرستان املش افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ عصر روز گذشته (جمعه) در نهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور اسدالله عباسی در املش ، سه پروژه آموزشی در بخش رانکوه این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

پروژه سالن ورزشی آموزشی شهداء گرکرود با اعتبار چهار میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان ، با متراژ ۵۳۹ متر و دانش آموزان تحت پوشش سالن دو آموزشگاه در روستای دارای ۱۲۸ دانش آموز و  دانش آموزان تحت پوشش سالن در آموزشگاه‌های شهر رانکوه با ۶۵۰ دانش آموز و حومه شهد رانکوه با ۵۶۰ دانش آموز، مدرسه ۶ کلاسه نعمتی نرکه با اعتبار چهار میلیارد و ۱۷۶ میلیون تومان با تعداد دانش آموز ۵۲ نفر در مقطع ابتدایی و مدرسه سه کلاسه ۲۲ بهمن هردو آب با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان با ظرفیت ۴۷ دانش آموز در مقطع ابتدایی به بهره‌برداری رسید.

استاندار گیلان در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه ها در جمع خبرنگاران توسعه سرانه آموزشی را یکی از اهداف دولت سیزدهم خواند و افزود: تعالی بخشی به جریان علم و ادب آموزی در مدرسه امری ضروریست.

وی با تاکید بر لزوم توجه به همه نیازمندی های دانش آموزان بعنوان آینده سازان ایران اسلامی ، گفت:  باید عدالت آموزشی و بهبود سطح رفاهی دانش آموزان را مورد توجه قرار داد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34577

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: