از جهانپور و هرندی، پیشکسوتان فوتبال گیلان تجلیل شد

باز باران خبر/ کانون مربیان فوتبال ایران از دو پیشکسوت فوتبال گیلان تجلیل کرد.  به پاس سالها خدمات ارزنده مربیان فوتبال ایران در عرصه ملی و باشگاهی، آیین نکوداشت مربیان برتر کشور توسط کانون مربیان فوتبال ایران در تهران برگزار شد که نام مجید جهانپور و امید هرندی نیز در میان مربیان برتر فوتبال ایران قرار گرفت. 

دو نماینده برتر فوتبال گیلان که بدلیل محدودیت های کرونایی در این مراسم حضور  نداشتند طی هماهنگی دکتر بیژن ذوالفقار نسب، رییس کانون مربیان فوتبال ایران این مسئولیت را به بهزاد داداش زاده  (رئیس کانون مربیان فوتبال گیلان) محول کرد تا از این اساتید بزرگ فوتبال ایران و گیلان طی مراسمی در شهر رشت تجلیل شود. 

 بنابر این گزارش و طی هماهنگی صورت گرفته و بدور از هرگونه تشریفات معمول و اتلاف وقت که  خواسته قلبی این دو پیشکسوت فوتبال گیلان نیز بود، این مراسم در زمین فوتبال شهرداری رشت واقع در بلوار چمران و بین دو نیمه بازی پیشکسوتان سپیدرود و با حضور جمعی از پیشکسوتان فوتبال استان مانند قاسم نجاتی، رسول حقدوست، بهزاد داداش زاده، فرهاد خراسانی، سعید متقی طلب، سیروس دهدار، محسن نصر، شاهین حاج رضایی، بهروز عباسی، عباس ببری، علی فلاح و… و در یک جمع بسیار صمیمی برگزار شد و از این عزیزان با اهداء لوح تقدیر تجلیل گردید. 

گفتنی است کانون مربیان فوتبال ایران از خدمات ارزشمند مجید جهانپور  در تیم ملی فوتبال ایران و فوتبال باشگاهی و همچنین از امید هرندی بعنوان مدیر فنی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان که موفق به نائب قهرمانی در جام باشگاههای آسیا شدند، تجلیل بعمل آورد.

شایان ذکر است از زمان تاسیس کانون مربیان فوتبال ایران و متعاقب آن کانون مربیان فوتبال گیلان تاکنون اقدامات خوب و ارزشمندی صورت گرفته است. 

همچنین جا دارد از تلاشهای مطلوب بهزاد داداش زاده  پیشکسوت ارزشمند فوتبال ایران که طی این مدت تحولات و اقدامات وی در کانون مربیان فوتبال گیلان مورد توجه و تحسین جامعه مربیان فوتبال قرار گرفت تشکر و قدردانی نماییم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22173

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: