چگونه با انتخاب درست مشکلات جامعه را حل کنیم؟

با توجه به نزدیک بودن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بهتر است این بار اشتباهات گذشته را در بعضی از موارد تکرار نکنیم چقدر خوب است اینبار بجای آنکه احزاب و گروه‌های سیاسی برای انتخابات نسخه پیچی کنند مردم به افراد با تقوا ، متخصص، باتجربه و دلسوز نظام رای دهند و چقدر بهتر است که یک انتخابات سالم با رای اکثریتی مردم برگزار شود. افرادی باید در جایگاه شورای اسلامی شهر و روستا قرار گیرند که تمام دغدغه هایشان خدمت‌رسانی به مردم و بهبود اوضاع کنونی باشد و امیدواریم احزاب و گروه‌های سیاسی این بار به جای توصیه نامه های سیاسی به افراد با نفوذ، میدان را به افراد متخصص و با تقوا برای مدیریت شهری واگذار کنند.
در سال های اخیر شاهد آن بودیم که مشکلات بسیار زیادی در مدیریت شهری وجود داشته و همچنان نیز ادامه دارد که یقیناً نیاز به اصلاح دارد؛ با توجه به انتخابات پیش رو بهتر است کار را به کاردان بسپاریم و از سلیقه ای عمل کردن بپرهیزیم. متاسفانه در هفته‌های گذشته شاهد ثبت نام افرادی برای حضور در انتخابات شوراها بودیم که هیچگونه تخصصی برای هدایت و مدیریت شهری ندارند، موضوعی که در گذشته تکرار شد و ضربه های شدیدی را به جامعه وارد کرد، نباید دوباره تکرار شود!
ایجاد فضا و بستری برای به وجود آوردن یک تیم مدیریت شهری متخصص و کارآمد که هدفشان خدمت به مردم و جامعه اسلامی باشد وظیفه همه مردم و احزاب سیاسی می باشد، رقابت های جناحی مسئله ای است که باعث می شود بسیاری از نخبگان و افراد متخصص در انزوا بمانند و در انتخابات شورا ثبت نام نکنند؛ انتخابات شورا یک عرصه اجتماعی و فرهنگی است که باید در اینکار یک تیم متخصص خوب و موفق مدیریت شهری را انتخاب کنیم. چنانچه سایر افراد سیاسی و جناحی در راس آن باشند به جای افراد متخصص ، افراد ناکارآمد در هدایت آن قرار می‌گیرند که نتیجه آن را هم در سال‌های گذشته دیده ایم.
اعتقاد دارم تا زمانی که بستری برای نخبگان و مدیران دلسوز و انقلابی محیا نکنیم مشکلات شهری، مسائل فرهنگی ،آلودگی هوا و ترافیک نه تنها حل نخواهد شد بلکه هر روز بیشتر می‌شود. به این موضوع فکر کنید برخی از افراد با هزینه های زیاد و تبلیغات آنچنانی و حمایت برخی از سیاسیون و احزاب راهی شورای شهر شوند در نهایت چنین افرادی هیچ تخصصی در حل مشکلات شهری ندارند، عملا هیچ اقدام موثری از آنها ساخته نیست و مشکلات هر روز بیشتر می گردد. اگر بخواهیم ریشه یابی کنیم ، می‌بینیم همین افراد خواسته یا ناخواسته به اعتماد مردم آسیب های بزرگی وارد نموده و چنانچه در این امور اصلاح صورت نگیرد همین موضوع بجز تضعیف اعتماد عمومی و زیاد شدن مشکلات جامعه هیچ دستاوردی برای کشور نخواهد داشت. حضور مردم در پای صندوق های رای می تواند عاملی برای فروپاشی دسیسه ها و توطئه های دشمنان باشد. دشمنان انقلاب درصدد هستند تا با تبلیغات سوء حضور مردم در انتخابات پیش رو را کم رنگ کرده و اعتماد عمومی مردم را کاهش دهند، پس نباید آب به آسیاب دشمنان نظام بریزیم که همین امر باعث یآس و ناامیدی مردم می شود.
برای حل مشکلات بزرگ فقط نیاز به افراد متخصص ، باتقوا و مدیران جهادی داریم.

سید رضا میرحسینی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19286

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: