برخورد با ناهنجاری‌ها، اراذل اوباش و برهم‌زنندگان نظم و امنیت مردم در دستور کار پلیس است



باز باران خبر/ سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر روز شنبه سوم تیر در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انتظامی استان گیلان در حوزه کشفیات مواد مخدر، مقابله با سرقت و برخورد با اراذل و اوباش از حساسیت‌های ویژه در حوزه مقابله با سرقت خبر داد و اظهار داشت: اقدامات‌ پیشگیرانه پلیس از ابتدای امسال بالغ بر ۸۶۴طرح استانی در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پلیس در مرکز استان و شهرستان‌ها اجرا شده است.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه طرح امنیت محله‌محور با توجه به وضعیت استان در ۴۰ روز گذشته با هدف کاهش جرائم در سطح استان اجرایی شد گفت : که دراین راستا ۲ هزار و ۷۵۷ محله شناسایی شد و در یک هزار و ۳۲۰محله نیز این طرح اجرا شد.‌

وی بابیان اینکه علاوه بر گشت‌ کلانتری‌ها، ۱۲۳ واحد خودرویی به‌همراه ۴۶ واحد موتوری در طرح مذکور به‌کارگیری شدند و خوشبختانه با کاهش ۱۴درصدی جرائم مواجه بودیم.

سردار ملکی از کشف ۱۰۹ میلیارد تومان کالای قاچاق در سطح استان و افزایش ۱۵ درصدی در این حوزه خبر داد .

وی همچنین از کشف ۴۷۴ فقره پرونده کلاهبرداری و دستگیری ۱۴۷ نفر در این حوزه، انهدام ۲ باند کلاهبرداری و دستگیری ۱۶ نفر و همچنین انهدام ۲ باند شرکت‌های هرمی و دستگیری ۱۱ نفر در این حوزه خبر داد.

سردار ملکی با اشاره به انهدام ۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در طول چند ماه گذشته خاطرنشان کرد: ۲۳۷قاچاقچی مواد مخدر و  ۲ هزار معتاد متجاهر هم دستگیر شدند.

وی افزود برخورد با ناهنجاری‌ها، اراذل اوباش و برهم‌زنندگان نظم و امنیت مردم در دستور کار پلیس است و با آنها که برای نوامیس ایجاد مزاحمت کنند برخورد قاطع خواهد شد.
رئیس پلیس گیلان، از دستگیری ۵۹ نفر در رابطه با زمین‌خواری خبر داد.

سردار ملکی با اشاره به ۶ هزار و ۶۷۶ تماس از ابتدای سال جاری تاکنون با دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ فرماندهی انتظامی استان گیلان، تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۳۱ درصدی شکایات، کاهش ۸ درصدی انتقاد و افزایش ۳ درصدی تقدیر مردم از پلیس استان بوده‌ایم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31344

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: