تعلیق تمام رویدادهای ورزشی حضوری هیات ورزش‌های همگانی استان

 باز باران خبر/ علیرضا زهری، رییس هیات ورزشهای همگانی گیلان گفت: با توجه به بحران اپیدمی کرونا و قرمز شدن اکثر شهرستانهای استان گیلان، کلیه فعالیت‌های این هیات؛ اعم از مسابقات، چالش ها و دوره های آموزشی حضوری به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی به حالت تعلیق درآمده و تا اطلاع ثانوی و تغییر وضعیت موجود تمامی دوره ها بصورت آنلاین برگزار خواهد شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی هیات ورزش‌های همگانی استان گیلان؛ علیرضا زهری، رییس هیات ورزشهای همگانی گیلان گفت: با توجه به بحران اپیدمی کرونا و قرمز شدن اکثر شهرستانهای استان گیلان، کلیه فعالیت‌های این هیات؛ اعم از مسابقات، چالش ها و دوره های آموزشی حضوری به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی به حالت تعلیق درآمده و تا اطلاع ثانوی و تغییر وضعیت موجود تمامی دوره ها بصورت آنلاین برگزار خواهد شد.

همچنین  تصریح کرد: برنامه فعالیتهای مجازی هیات ورزش‌های همگانی در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ورزش‌های همگانی برنامه های خاص و ویژه ای به جهت ورزش در قرنطینه و بصورت انفرادی دارد؛ بر حفظ سلامت جامعه و پایبندی بر مصوبه‌های ستاد مدیریت و مبارزه با کرونا تاکید کرد.

رییس هیات ورزشهای همگانی گیلان، در پایان خاطر نشان کرد: تمامی برنامه ها و مسابقات نوروزی که توسط هیات ورزشهای همگانی استان و شهرستانها برگزار شد با مجوز ستاد مدیریت و مبارزه با کرونا در همان شهرستانها بوده و شهرستان های مورد نظر شرایط قرمز و بحرانی نداشتند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19248

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: