پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان تقدیر شد

پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان تقدیر شد

باز باران خبر/ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با حضور در ستاد فرماندهی پلیس مبارزه با مواد مخدر از زحمات وتلاشهای شبانه روزی آنان با اهداء لوح و هدیه  تقدیر و تشکر بعمل آورد.

به گزازش باز باران خبر؛ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با حضور در ستاد فرماندهی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن دیدار با پرسنل زحمتکش این پلیس از زحمات وتلاشهای شبانه روزی آنان با اهداء لوح و هدیه تقدیر و تشکر بعمل آورد. 

حیدری آزاد در این دیدار با پرسنل مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با پشتیبانی های فنی  اداره کل اطلاعات استان وحمایت های قضایی دستگاه قضایی، در نه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد افزایش بسیارخوبی در کشفیات انواع مواد مخدر وانهدام باندهای قاچاقچیان مواد مخدر ودستگیری تعداد زیادی از توزیع کنندگان در سراسر استان بودیم.

وی افزود: ماموریت مبارزه با مواد مخدر یک امر مقدس، خداپسندانه ومردم پسند است چرا که درایت و هوشیاری و  اقدام بموقع پلیس مبارزه با مواد مخدر می تواند از قاچاق  مواد مخدر وتوزیع آن در سطح جامعه وخطرات وآسیب های  اجتماعی ناشی از آن در بین  اقشار  مختلف جامعه بویژه نوجوانان وجوانان پیشگیری کند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس برخود وظیفه دانستم  به نمایندگی ازسوی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و استاندار گیلان در جمع صمیمانه پرسنل سخت کوش و ایثارگر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حضور یافته و از زحمات تک تک کارکنان این پلیس تخصصی تقدیر و تشکر نمایم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=18009

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: