توزیع بیش از ١١ هزار و ۵۰۰ سبد کالا بین مددجویان بهزیستی گیلان

مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: در اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری تاکنون افزون بر ١١ هزار و ۵۰۰ سبد کالا بین مددجویان بهزیستی استان توزیع شده است.

به گزارش باز باران خبر، دکتر حسین نحوی نژاد افزود: این میزان سبد کالا به ارزش ٢ میلیارد و ٣۴٩ میلیون تومان بین اقشار تحت پوشش بهزیستی و نیازمندان توزیع شده است.

وی اظهار داشت:این اقلام توسط نیکوکاران در موسسات خیریه، نهادها، انجمن‌ های نیکوکاری، تهیه و در قالب سبد کالا بین مددجویان در سطح گیلان توزیع گردید.

وی خاطر نشان کرد: کمک های نقدی مردم به بهزیستی استان نیز در این راستا یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بود که البته جمع آوری کمک ها و مشارکت ها مردمی همچنان ادامه دارد.

وی با قدردانی از کمک ها و مشارکت های مردمی، از خیران خواست تا کمک های نقدی خود به مددجویان بهزیستی را از طریق واریز به شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۷۸۲۲۶۳۶ و یا شماره حساب مشارکت های مردمی بهزیستی استان ۴۱۵۲۰۳۴۵۴۱۵۲۹۹۴۴ یا شماره شبا ۷۷۰۱۰۰۰۰۴۱۵۲۰۳۴۵۴۱۵۲۹۹۴۴ ir نزد بانک مرکزی به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان یا شماره‌گیری کد دستوری #۵۰۰*۶۶۵۵* از طریق تلفن همراه برای نیازمندان اهداء کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=9834

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: