با حضور استاندار گیلان، مانور طرح نظارتی بازار در گیلان برگزار شد

 

باز باران خبر/در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ، طرح نظارتی بازار با حضور نماینده عالی دولت در گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ اسدلله عباسی استاندار گیلان صبح امروز (چهارشنبه) و در آستانه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ، همزمان با سراسر کشور از مانور طرح نظارتی بازار بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقلام اساسی به اندازه کافی در بازار موجود است، اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده تمامی اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز تامین شده و مدیران عضو ستاد تنظیم بازار و بازرسان کمیته مشترک و نظارت باید بر توزیع صحیح کالا نظارت کافی کنند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به نظارت بر کیفیت مواد غذایی در ماه مبارک رمضان گفت: آش رشته ، رشته خوشکار، مرغ ، گوشت و زولبیا و بامیه قوت قالب مردم گیلان در ماه مبارک رمضان است ، از اینرو باید نظارتی مستمر در راستای کنترل قیمت ، وزن و کیفیت محصولات یادشده صورت گیرد.

استاندار گیلان از تشکیل گشت‌های مشترک بازرسی در گیلان خبر داد و افزود: دستگاه‌های نظارتی از جمله اداره‌کل صمت، تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف و دادگستری در مرکز استان و تمامی شهرستان‌ها گشت‌های مشترکی را ایجاد کرده و به طور روزانه بر واحدهای صنفی و بازار نظارت دارند تا مردم در این حوزه متضرر نشوند.

عباسی با بیان اینکه فرمانداران باید کمیت ، کیفیت و میزان سهمیه آرد مورد اندازه نیاز نانوایی ها در همه شهرها و روستاهای گیلان را بررسی کنند، تصریح کرد: آرد به اندازه کافی در استان موجود است  و باید نیاز نانوایان در اختیارشان قرار گیرد.

وی با درخواست از مردم در خصوص گزارش تخلفات به نهادهای نظارتی استان و تمامی شهرستان‌های گیلان بیان کرد: سامانه ۱۲۴ به طور شبانه‌روزی در حال فعالیت بوده و آماده دریافت گزارشات مردمی است ، از این رو از مردم درخواست دارم در صورت دریافت گزارش آن را از این سامانه به نهادهای نظارتی و یا به فرمانداران اعلام کنند.

استاندار گیلان همچنین در این بازدید در جریان آخرین اقدامات نظارتی بازار قرار گرفت و به دستگاه‌های نظارتی شرکت کننده در گشت مشترک بازرسی و نظارت گیلان در راستای کنترل قیمت اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز دستوراتی را صادر کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34966

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: