برای حضور و کسب مدال المپیک تلاش می کنم

دارنده مدال برنز مسابقات تکواندو قهرمانی جهان گفت: برای حضور و کسب مدال المپیک تلاش می کنم.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا: آرمین هادی پور اظهار داشت: شانس حضورم در المپیک زیاد است و تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا علاوه بر حضور در رقابت‌های مهم المپیک ۲۰۲۰ ژاپن، بتوانم مدال این دوره از رقابت‌ها را نیز کسب کنم.

وی در خصوص مسابقات تکواندو قهرمانی جهان نیز بیان کرد: برای حضور در این مسابقات، شش ماه اردوی فشرده داشتیم و آماده حضور در این رقابت‌ها بودیم اما با کارشکنی کشور انگلیس که میزبان این مسابقات بود، مواجه شدیم.

وی ادامه داد: متأسفانه انگلیس روادید چند تکواندوکار را صادر نکرد و روادید من نیز بسیار دیر صادر شد و شب قبل از آغاز رقابت‌ها به منچستر انگلیس رسیدم اما با این وجود باز موفق به وزن کشی نشدم و روز رقابت‌ها در وزن کشی شرکت کردم.

هادی پور اضافه کرد: با توجه به این شرایط خاص، مسابقات خود را آغاز کردم اما از لحاظ بدنی به خاطر دیر رسیدن و وزن کشی در روز مسابقه تا حدی با مشکل مواجه و برابر حریف روسی خود متوقف شدم تا مدال برنز این مسابقات را کسب کنم.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان از لحاظ سطح کیفی بسیار بالا بود چون تمامی تکواندوکاران برتر در این دوره از رقابت‌ها حضور یافته بودند اما با این وجود اگر کشور میزبان کارشکنی نمی‌کرد، کسب مدال طلا دور از دسترس نبود.

دارنده مدال برنز مسابقات تکواندو قهرمانی جهان اظهار کرد: پس از اتمام مسابقات قهرمانی جهان هم اینک باید در اردوی تیم ملی حضور یابم تا در رقابت‌های گرند پری که در رم ایتالیا و همچنین در مسابقات المپیک دانشجویان شرکت کنم که امیدوارم در هر دو مسابقه بتوانم مقام قهرمانی و مدال طلا را کسب کنم.

گفتنی است آرمین هادی پور که متولد ۱۳۷۳ اهل شهرستان رشت است علاوه بر کسب مدال برنز مسابقات تکواندو قهرمانی جهان ۲۰۱۹ انگلیس، مدال‌های ارزشمندی را کسب کرده که می‌توان به کسب مدال‌های نقره جهان، کسب مدال‌های رنگارنگ در گرند پری،گرند اسلم، یونیورسیاد و قهرمانی آسیا اشاره کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1274

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: