کار گروه­های فنی بررسی فرصت­های سرمایه گذاری در شهرستان­ها فعال می­شود

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان از فعال شدن کارگروه­های فنی بررسی فرصت­های سرمایه ­گذاری در شهرستان­ها خبر داد.
به گزارش باز باران خبر،  دکتر یونس رنجکش در ستاد سرمایه­ گذاری شهرستان صومعه ­سرا در جمع مدیران و فعالان اقتصادی این شهرستان افزود : در این کار گروه­ها فرصت­های شناسایی شده برای سرمایه گذاری توسط اعضا بر اساس ضوابط و شرایط قانونی دستگاه­های اجرایی در راستای نحوه سرمایه گذاری­ها مورد بررسی و ارزیابی قرار می­گیرد.
وی ادامه داد : یکی از مشکلات مهم در زمینه سرمایه گذاری­ها عدم آشنایی و اطلاع­رسانی صحیح از ضوابط و قوانین است که گاهی موجب طولانی شدن پروسه صدور مجوزها و اجرای طرح­ها می شود.
وی اظهار داشت : با توجه به ماموریت­های اداره­کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری در شناسایی فرصت­های سرمایه گذاری و تسهیل در جذب سرمایه گذاری­ها تلاش شده است تا با هماهنگی فرمانداری­های استان فرصت­های موجود در هر منطقه شناسایی شود.
به گفته وی، تاکنون در بیش از ۳۰ بخش این فرصت­ها در شهرستان­ها شناسایی و مهمترین اقدام از این پس بررسی این فرصت­ها در گروه­های فنی شهرستان­ها و سپس در سطح استان است تا بتوانیم شناسنامه فرصت­های سرمایه گذاری را تدوین نماییم.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان با اشاره به متنوع بودن فرصت­های سرمایه گذاری در گیلان یاد آورشد: گیلان از قابلیت­های بالایی در این زمینه برخوردار است و دولت در سطح کلان و استانداری گیلان در سطح منطقه تمام تلاش خود را معطوف به هدف گذاری برای حضور بخش خصوصی در ایجاد کسب و کارها کرده است.
به گفته وی، در شهرستان صومعه سرا هم زمینه­های بسیار خوبی شناسایی شده است که نیازمند برنامه­ریزی برای تدوین این فرصت­هاست و این شهرستان در زمینه­های مختلف صاحب ویژگی­های خاص سرمایه گذاری است.
در ادامه این جلسه سید جلال سید محمدی فرماندار صومعه سرا هم به تشریح اقدامات مربوطه در زمینه معرفی فرصت­های سرمایه گذاری و رفع موانع سرمایه گذاری ها پرداخت .
دکتر مولایی پور مدیرکل اقتصاد و دارایی گیلان هم در این جلسه با ارائه برنامه­های این اداره کل در جذب سرمایه گذاری­ها بویژه سرمایه گذاری­های خارجی به تشریح اهداف و برنامه­های حمایتی مجموعه تحت مدیریت خود پرداخت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=4170

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: