پروژه بهسازی آرامگاه دکتر حشمت دهه فجر به پایان می‌رسد

باز باران خبر/ سرپرست منطقه دو شهرداری رشت از پایان پروژه بهسازی آرامگاه دکتر حشمت تا دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت اعلام کرد: در دیدار و گفت‌وگوی محمدحسن عاقل‌منش، عضو شورای اسلامی شهر رشت با سرپرست منطقه دو شهرداری رشت، بر لزوم تسریع در اجرای پروژه آرامگاه دکتر حشمت طالقانی در محله چله‌خانه این شهر تأکید شد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به پروژه بهسازی آرامگاه دکتر حشمت که از یاران نزدیک میرزا بود، گفت: متأسفانه انجام بهسازی این آرامگاه بسیار طولانی شده است، امیدواریم این پروژه تا دهه فجر امسال به سرانجام برسد و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

عاقل‌منش به یکصدمین سالگرد میرزا کوچک خان جنگلی در سال آینده اشاره کرد و افزود: یکی از مردان بزرگ سرزمین پرافتخار گیلان که نماد آزادیخواهی تلقی می‌شود، میرزا کوچک خان است که پرچم مبارزه با استبداد را در این منطقه بلند کرد و نخستین جمهوری را در ایران ایجاد کرد.

او از ایجاد دبیرخانه برای پاسداشت یکصدمین سالروز شهادت میرزا کوچک خان برای سال آینده خبر داد و خواستار مشارکت شهرداری منطقه دو در این زمینه شد و تصریح کرد: با ایجاد این دبیرخانه، هماهنگی بیشتری بین امور و برنامه‌های مرتبط برای برگزاری یک مراسم باشکوه برقرار می‌شود.

یوسف یزدانی، سرپرست منطقه دو شهرداری رشت نیز در این جلسه با اشاره به بهسازی آرامگاه دکتر حشمت گفت: این پروژه فعال است و تا دهه فجر به پایان خواهد رسید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17002

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: