ملوان با قهرمانی به لیگ برتر بازگشت

باز باران خبر: ملوان با پیروزی برابر ویستاتوربین، عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول کشور را از آن خود کرد. آخرین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول ف تبادل کشور با برگزاری ۶ دیدار همزمان برگزار شد و سرانجام ملوان انزلی به آنچه که شایسته اش بود دست یافت.

هفته آخر مسابقات که تحت الشعاع اتفاق عجیب عدم حضور سه تیم مس شهربابک، شهرداری آستارا و استقلال خوزستان مقابل حریفان خود بود س انجام به پایان رسید و مس کرمان هم که از قبل به همراه ملوان لیگ برتری شده بود مقابل حریفش پیروز شد.

اما در یکی از دیدارهای حساس هفته آخر ملوان در انزلی میزبان ویستا توربین بود. شاگردان مازیار زارع که پیش از این صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرده بودند تلاش می کردند تا با پیروزی برابر میهمان خود، عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ آزادگان را به خود اختصاص دهند. در سمت مقابل تیم ویستا توربین نیز در تلاش بود تا با پیروزی در این بازی سخت و دشوار، بقای خود در لیگ دسته اول را قطعی کند. آنها نیازمند پیروزی برابر ملوان و یا کسب نتیجه تساوی بودند به شرطی که سایپا برابر شهرداری همدان متحمل شکست می شد؛ اما همه این معادلات به هم ریخت و در این بازی اوضاع بر وفق مراد شاگردان زارع پیش رفت. یک ارسال از سمت چپ بر روی دروازه ویستا نصیب حمید کاظمی شد و این بازیکن نیز از غفلت سنگربان حریف نهایت استفاده را برد و در دقیقه ۴۰ دروازه را باز کرد و ملوان را پیش انداخت.

در ادامه بازی در نیمه اول و وقت دوم تلاش بازیکنان ویستا توربین برای جبران گل خورده بی نتیجه بود و در نهایت ملوان با پیروزی برابر حریفش۷۱ امتیازی شد و توانست به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ آزادگان دست پیدا کند تا انزلی‌چی‌ها پس از ۶ فصل دوری از رقابت‌های لیگ برتر به بالاترین سطح مسابقات فوتبال در ایران بازگردند.

گفتنی است مازیار زارع در شرایطی موفق شد ملوان را به این مهم برساند که پیش از سرمربیانی مانند محمد مایلی کهن، مرحوم نادر دست نشان، علی لطیفی، فرهاد پورغلامی، محمد احمدزاده و اکبر میثاقیان در سال‌های گذشته موفق به انجام این کار نشده بودند و اکنون علاقه‌مندان به فوتبال گیلان یک بار دیگر دیدارهای قوی سپید انزلی را در لیگ برتر به نظاره خواهند نشست.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=24993

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: