ویزیت رایگان گروه پزشکان نیکوکار جمعیت هلال احمر گیلان

باز باران خبر/ پزشکان متخصص نیک اندیش با هماهنگی جمعیت هلال احمر با حضور در درمانگاه سپاه ناحیه شهرستان املش ۹۰ نفر را به صورت رایگان ویزیت کردند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، با اشاره به اقدامات گروه پزشکان نیکوکار جمعیت هلال احمر استان گیلان به سرپرستی دکتر القاسی، فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب، گفت: یک پزشک متخصص و دو پزشک عمومی با حضور در درمانگاه سپاه ناحیه شهرستان املش ۹۰ نفر را رایگان ویزیت کردند.

غلامی از ویزیت یک بیمار در منزل خبر داد و افزود: با کمک پنج نفر از خیرین، ۹۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۴۰۰ هزار تومان، ۱۰ بسته پوشاک، ۱۰ توپ کاپشن و چهار جین ماسک نیز توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، با بیان اینکه خیرین شش عدد بخاری گازی، یک عدد واکر و ۱۰ جفت کتانی نیز به نیازمندان اهدا کردند، گفت: همچنین به ۶۵ نفر کارت هدیه به ارزش ۱۰۰ هزار تومان اهدا شد.

غلامی با اشاره به همکاری معاون عمرانی فرماندار و امام جمعه شهرستان املش با طرح ویزیت رایگان جمعیت هلال احمر استان، اظهار کرد: در اجرای این طرح معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، رئیس کمیته امداد و رئیس جمعیت هلال احمر املش نیز در کنار خیرین حضور داشتند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17997

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: