پخش زنده جشن الفبا و جشن تکلیف دانش آموزان گیلانی

جشن الفبا برای دانش آموزان کلاس اول ابتدایی و جشن تکلیف برای دانش آموزان دختر سوم ابتدایی متفاوت از سالهای گذشته از شبکه باران و شبکه سراسری شما به صورت زنده پخش شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز گیلان؛امسال با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و محروم شدن دانش آموزان برای حضور در  کلاس های درس به ابتکار معاونت امور استانهای رسانه ملی و با موافقت وزارت آموزش و پرورش ، جشن الفبا  برای۳۲ هزار دانش آموز کلاس اولی و جشن تکلیف برای ۱۶ هزار دانش آموز دختر کلاس سوم ابتدایی گیلان ، هشتم خرداد به همت صدا و سیمای مرکز گیلان و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان ، با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و اصول بهداشتی به صورت زنده از شبکه باران پخش شد.

 جشن الفبا برای دانش آموزان کلاس اولی با هدف کسب مهارت خواندن، نوشتن و قدردانی از زحمات معلمان و والدین و جشن تکلیف دانش آموزان نیز برای شکرگزاری رسیدن به سن تکلیف و عبادت دختران کلاس سومی با ایجاد فضایی معنوی و توام با شادی و سرور برگزار شد و دانش آموزان از سراسر استان به طور زنده شاهد پخش این مراسم ویژه از شبکه های باران و شما بودند. 

جشن الفبا از ساعت ۱۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه با بخشهای: سرود، نمایش، ارتباط اینترنتی با شهرستانهای استان از جمله دیلمان و رودبار، تصاویر ارسالی از سوی مخاطب، مسابقه عکس سلفی و جشن تکلیف از ساعت ۱۶ به مدت ۱۲۰ دقیقه از حرم مطهر حضرت فاطمه اخری(س) با حضور دکتر باقرزاده مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان ،دکتر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش استان و سایر مسوولین استانی با بخشهای اهداء هدایای معنوی ،نمایش، سرود و ارتباط موبایلی با شهرستان‌های شفت، دیلمان و رودبار پخش شد.

معلمان این مرزو بوم تمام همت خود را به کار گرفته اند تا آینده ای روشن برای نسل آینده رقم بزنند و صدا و سیما نیز به عنوان یک دانشگاه توجه به برنامه سازی در زمینه تعلیم و تربیت را اولویت خود قرار داد. شیوع ویروس کرونا موجب گردید تهدیدها به فرصت تبدیل شود و از همه ظرفیتها به ویژه در امر اموزش بهره گرفته شود که در این بین صدا و سیما توانست کمک شایانی به آموزش و پرورش فرزندان و تربیت نسل آینده نماید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=10242

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: