مسیر پیاده راه سلامت و محوطه پارک فجر و دور استخر لنگرود تجهیز می‌شود

شهردار لنگرود گفت: با توجه به استقبال شهروندان از مسیر پیاده راه سلامت، تجهیز هرچه بیشتر محوطه پارک فجر و دور استخر، در اولویت برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید مهدی رجایی شهردار لنگرود در بازدید از پروژه های عمرانی این شهر گفت: با توجه به استقبال شهروندان از مسیر پیاده راه سلامت،، تجهیز هرچه بیشتر محوطه پارک فجر و دور استخر، در اولویت برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

وی یادآور شد: بسیج کلیه امکانات و نیروی انسانی شهرداری لنگرود جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا و تلاش مضاعف در راستای حفظ سلامتی شهروندان، خللی در تعهد همیشگی و روند خدمات رسانی ما در حوزه عمرانی ایجاد نکرده است.

شهردار لنگرود با اشاره به احیای فضای سبز مسیر پیاده راه سلامت اظهار داشت: در ضلع دیگر استخر بحث ساخت خیابان جدید مطرح است که خیابان قوام را به مسکن مهر منتهی می کند و از ابتدای سال ۹۹ این پروژه آغاز شده و در حال جدول گذاری خیابان هستیم.

رجایی با اشاره به قرارگیری یک کانال آب در مسیر این جاده گفت: مشاور پروژه در حال ارائه طرحی است که این کانال به صورت زیر زمینی آب کشاورزی را تامین کند و خللی هم در بازگشایی خیابان ایجاد نکند.

شهردار لنگرود افزود: بازگشایی این خیابان علاوه بر حل مشکلات ترافیکی دسترسی به مسکن مهر را نیز آسان تر می کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=9026

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: