رشت پایین‌ترین سرانه ورزشی گیلان را دارد

باز باران خبر/ مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در مراسم تجلیل از خبرنگاران ضمن تشکر از همراهی رسانه‌ها در پوشش اخبار اظهار داشت: خبرنگاری یک شغل سخت و پر از استرس است .

وی افزود :خبرنگاران آگاه به مسائل روز هستند و جا دارد امروز یادی کنیم از خبرنگارانی که در جمع ما نیستند به ویژه خبرنگاران ورزشی گیلان، یادشان زنده و جاوید خواهد ماند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در بخش در دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رشت پایین‌ترین سرانه ورزشی گیلان را دارد افزود،سرانه ورزشی گیلان ۸۵ متر است و سرانه ورزشی گیلان به نسبت میانگین کشور در جایگاه هشتم قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در خصوص کاهش تعرفه باشگاه‌ها گفت در اولویت اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد و به همین دلیل نظارت و بازرسی جدی انجام‌ شده‌ و با متخلفین برخورد قاطع صورت گرفته است.

آرمان با بیان اینکه خرید و فروش باشگاه بدون هماهنگی با هیات فوتبال و سازمان لیگ باطل است افزود: تا اهلیت و توانمندی مالی افراد ثابت نشود نمی‌توان باشگاهی به آن‌ها واگذار کرد.وی با اشاره به فرایند قانونی واگذاری باشگاه سپیدرود افزود: مالک جدید باشگاه سپیدرود دارای اهلیت و توانمندی، ظرفیت‌های خوبی است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی در گذشته نابسامان بود تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های ورزشی گیلان سر لوحه کار اداره کل قرار گرفت.

آرمان افزود، ۵۴ مکان ورزشی در گیلان احیا شده است و احیای زیرساخت‌های ورزشی یکی از دستاورد‌های مهم ورزش گیلان است.

شایان ذکر است، به مناسبت روز خبرنگار، اداره کل ورزش و جوانان گیلان سانس هایی را به خبرنگاران در استفاده رایگان از مکان های ورزشی اختصاص داد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32096

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: