رسیدگی به موقع و خدمت رسانی به مردم از مهمترین اهداف جمعیت هلال احمراست

نشست فصلی ائمه جماعات و دبیران کانون های طلاب و روحانیون جمعیت هلال احمر گیلان با حضور آیت الله رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ودبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) برگزارشد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ در این نشست، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به تلاش های بی دریغ امدادگران در بلایای طبیعی بیان کرد: حضور روحانیون در حوادث علاوه بر ایجاد روحیه امید و همدلی می تواند زمینه ساز آرامش روحی و نزدیکی بیشتر به خداوند شود.
آیت الله رمضانی گیلانی ضمن اشاره به ماهیت جمعیت هلال احمر در بحران ها اظهار کرد: جمعیت هلال احمر از جمله دستگاه های اجرایی به شمار می رود که در بحران هایی مانند سیل و زلزله در اسرع وقت در محل حادثه حاضر و نقش خود را به درستی ایفا می کند.

حضور روحانیون در بخش های مختلف مایه دلگرمی امدادگران است
در ادامه حجت الاسلام امیر چهری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان نیز حضور روحانیون در بخش های مختلف را مایه دلگرمی امدادگران دانست و بر انجام فعالیت های فرهنگی توسط این عزیزان تاکید کرد.

تقدیر از تلاش های بی دریغ امدادگران در حوادث و بحران های اخیر
سیاوش غلامی سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان نیز با اشاره به فعالیت ۲۳ پایگاه امداد و نجات در گیلان اذعان: افزایش پایگاه ها و خانه های هلال احمر، رسیدگی به موقع و خدمت رسانی به مردم از مهمترین اهداف این جمعیت است.

ضرورت استفاده و کاربرد فناوری های روز در سیستم های عملیاتی
غلامی ضمن تاکید بر ضرورت استفاده از سیستم های نوین روز خاطرنشان کرد: استفاده و کاربرد فناوری های روز در سیستم های عملیاتی از ضرورت ها محسوب می شود و باید نگاه جدی به آن داشته باشیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=10246

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: