افتتاح اولین خانه کاراته بسیج در شهرستان تالش

   باز باران خبر: اولین خانه کاراته بسیج در شهرستان تالش به همت معاونت تربیت بدنی سپاه ناحیه تالش و رئیس هیات کاراته بسیج شهرستان تالش “استاد امیرامرالله” افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
  این مراسم با حضور فرمانده سپاه ناحیه تالش، رئیس هیات کاراته بسیج گیلان، دبیر هیات کاراته بسیج استان ، مسئول کمیته مربیان و جمعی از مربیان و قهرمانان این رشته ورزشی در تالش افتتاح گردید.
 گفتنی است در حاشیه این مراسم مسئولین و تعدادی از ورزشکاران کاراته در گلزار شهدای گمنام این شهرستان حاضر گشته و باقرائت فاتحه ای یاد و نام شهدای ۸سال دفاع مقدس را گرامی داشتند. همچنین در پایان احکام کمیته های هیات کاراته بسیج شهرستان تالش با حضور مسئولین سپاه ناحیه و هیات کاراته بسیج استان گیلان اهداء شد.
   رحمانی رئیس هیات کاراته بسیج استان گیلان دراین مراسم اظهار داشت: پتانسیل رشته ورزشی کاراته در استان بسیار بالاست و انشالله با تلاش و همدلی مسئولین و ورزشکاران بتوانیم به نتایج بسیار خوبی در کاراته آزاد و کنترلی برسیم.
 وی افزود: هدف کاراته بسیج در گیلان قهرمان پروری و پهلوان پروری میباشد و مربیان کاراته بسیج در گیلان باید به قشر مستضعف و کم درآمد جامعه نگاه ویژه ای داشته باشند و با حمایت این قشر این رشته ورزشی را تا حد امکان گسترش دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31066

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: