اشتغال و اقتصاد استان گیلان به کشاورزی وابستگی زیادی دارد

باز باران خبر/رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت کشاورزی در استان گیلان گفت: اشتغال و اقتصاد استان گیلان به کشاورزی وابستگی زیادی دارد 


به گزارش روابط عمومی سازمان دکتر صالح محمدی باتفاق هیات همراه در جلسه با رییس دانشگاه آزاد گیلان و جمعی از اعضای هیات علمی آن دانشگاه اظهار داشت: با توجه به اهمیت کشاورزی در استان گیلان سازمان جهاد کشاورزی در این دوره در نظر دارد که به سوی هرچه علمی تر شدن  و توسعه کشاورزی استان گام بردارد.

وی با بیان اینکه با نگاه علمی به مسئله تولید می توان چالش های آن را به خوبی برطرف کرد عنوان نمود: در مسائلی مانند آب لازم است با نگاهی علمی، فرهنگ سازی برای مدیریت مصرف داشته باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی با مهم برشمردن قرار گرفتن دستگاه های علمی و اجرایی در کنار هم بیان داشت: با ارتباط میان دانشگاه  و سازمان می توان گام موثری در جهت توسعه علمی بخش کشاورزی برداشت.

*علمی آن دانشگاه اظهار داشت: با توجه به اهمیت کشاورزی در استان گیلان سازمان جهاد کشاورزی در این دوره در نظر دارد که به سوی هرچه علمی تر شدن و توسعه کشاورزی استان گام بردارد.وی با بیان اینکه با نگاه علمی به مسئله تولید می توان چالش های آن را به خوبی برطرف کرد عنوان نمود: در مسائلی مانند آب لازم است با نگاهی علمی، فرهنگ سازی برای مدیریت مصرف داشته باشیم

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=24544

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: