تجلیل از پیشکسوتان بنیادمسکن انقلاب اسلامی گیلان

تجلیل از پیشکسوتان بنیادمسکن انقلاب اسلامی گیلان

باز باران خبر/ در مراسمی به مناسبت سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با حضور مهندس محمد اکبرزاده مدیرکل و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان از پیشکسوتان بنیادمسکن گیلان قدردانی شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن گیلان؛ در ابتدای این مراسم مهندس اکبرزاده ضمن تبریک بازنشستگی و آرزوی سلامتی پیشکسوتان و خانواده محترمشان گفت: از زحمات و خدمات شما همکاران گرامی که بهترین سالهای عمر خود را در راه ارتقاء اهداف این نهاد مقدس سپری نموده و در مسیر اعتلای نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده اید صمیمانه تشکر می نمایم و امیدوارم بتوانیم از تجربه، خرد و آگاهی که در طول این چند سال کسب نموده اید در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچون گذشته، استفاده نماییم.

در ادامه هر یک از پیشکشوتان نیز با مرور کلی فعالیت های سی سال خدمت ازخاطرات خوش و سختی هایی که در راه انجام وظیفه سازمانی داشت صحبت نمود. پایان بخش این مراسم اهداء لوح تقدیر و هدیه به همکاران بازنشسته بود.

گفتنی است در این مراسم از زحمات و سی سال خدمت صادقانه آقایان مجید ناطقی ثابت، اکبر مومنی، حسین پوررحیمی، علیرضا فلاح علیپور، یعقوب اصغری، رضا میرزاپور و محمدرضا رحیمی، قدردانی شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19342

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: