بیانیه ریاست سازمان صمت استان گیلان به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

“بسم رب الشهدا و الصدیقین”
دفاع مقدس؛ قیام و عروج غیرت ملت ایران برای صعود از خاک تا افلاک بود. دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت بصیر و قهرمان ایران است.

استمرار به حق و ادامه حماسه کربلای حسینی است. هفته دفاع مقدس، هفته ای در گذر ایام و واژه ای در حصار تنگ زمان نیست؛ فصلی است حک شده در بی زوال ترین تقویم های ابدی، آن جا که زمان، خود نیز کرانه ای محدود دارد.هفته دفاع مقدس؛ یادآور خروش بصیرت، مجاهدت شهدایی است که از جان گذشتند تا با خون خود حقانیت اسلام و انقلاب را به جهان و جهانیان نشان دهند.

هفته دفاع مقدس؛ یادآور رشادت و از خودگذشتگی جانبازان و صلابت و بردباری آزادگان در دفاع از میهن اسلامی است.دفاع مقدس در عمل تبلور و نماد عینی چهل سال عزت، ایستادگی، همدلی، بصیرت، دشمن‌شناسی، جوانمردی و تابلوی زییایی از خودشناسی و تلاش فراگیر همه اقشار جامعه برای پیشرفت و توسعه کشور است و تداوم آن به فرهنگ‌سازی و اقدام جهادی و مسئولانه نیاز دارد.

در تلاًلو چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس؛ خانواده بزرگ صنعت، معدن وتجارت گیلان با صیانت از تولید و تجارت در این جنگ اقتصادی، با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان راه حق و فضیلت و تجدید میثاقی ناگسستنی با اهداف و آرمان های والا و مقدس آنها، راه عزت‌بخش و سعادت‌آفرین که همان ایمان، اخلاص، خدمت، ولایتمداری و مقاومت است را ادامه می‌دهیم. 

فرهاد دلق پوش – رئیس سازمان صمت گیلان

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=13683

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: