دومین دوره مسابقات کاسپین کاپ، گرامیداشت ۸۰۰۰ شهید استان گیلان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید

باز باران خبر/ به همت هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان، مسابقات قهرمانی استان گیلان، دومین دوره کاسپین کاپ، گرامیداشت ۸۰۰۰ شهید استان گیلان در رشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان، مسابقات قهرمانی استان گیلان، دومین دوره کاسپین کاپ، گرامیداشت ۸۰۰۰ شهید استان گیلان با حضور ۲۷۰ ورزشکار در سالن ۶ هزار نفری رشت برگزار شد.

در این مسابقات در رشته فیزیک؛ تیم ژنتیک رشت ۳۷ امتیاز رده نخست، تیم اکسیر رشت ۳۱ امتیاز رده دوم و نامجوی انزلی با ۲۲ امتیاز رده سوم را به دست آوردند.

همچنین در رشته فیزیک کلاسیک؛ تیم مستر کات با ۲۳ امتیاز رتبه نخست، تیم دیلمان رشت با ۱۸ امتیاز رتبه دوم و تیم فرهنگ لاهیجان با ۱۶ امتیاز رتبه سوم را به دست آوردند.

در رشته بادی کلاسیک؛ تیم داتیس با ۲۵ امتیاز، تیم مدرسه قدیمی با ۱۷ امتیاز و تیم اکسیر با ۱۶ امتیاز رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته پرورش اندام؛ تیم مهران رحیمیان با ۳۷ امتیاز رتبه نخست، تیم مدرسه قدیمی با ۳۰ امتیاز رتبه دوم و تیم آکادمی محمود با ۲۵ امتیاز رتبه سوم را به دست آوردند.

در اورال (قهرمان قهرمانان) نیز در اورال فیزیک امین اقبالی، در اورال فیزیک کلاسیک و همچنین اورال بادی کلاسیک ساسان احمد نژاد و در اورال پرورش اندام پیمان غدیری رتبه‌های برتر را به دست آوردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31717

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: