راهداران گیلانی اولین برفروبی پاییزی را انجام دادند

باز باران خبر/ اجرای۱۱۶ کیلومتر برفروبی محورهای کوهستانی استان در پی بارش اولین برف پاییزی که در تعدادی از محورهای کوهستانی استان گیلان به زمین نشست راهداران استان اولین عملیات راهداری پاییزی را با برفروبی ۱۱۶کیلومتر از محورهای کوهستانی استان آغاز کردند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با اعلام این خبر گفت: بیشترین بارشهای برف روز گذشته در محور پونل – خلخال از ارتفاعات شهرستان رضوانشهر با ۲۰ سانتیمتر و اسالم به خلخال در حوزه شهرستان تالش با ۵ سانتیمتر برف گزارش شد، ضمنا بارش برف خفیف در محور آقچای- آستارا نیز گزارش شد،که در این راستا اکیپهای راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اقدام به اجرای عملیات برفروبی نمودند.
فریبرز مرادی در ادامه گفت: در این مدت ۱۵ نیروی راهدار با ۱۱ دستگاه ماشین آلات در عملیات راهداری فعال بودند و به ۱۵ دستگاه خودرو نیز امداد رسانی کردند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در ادامه از مردم خواست از تردد غیر ضروری در مناطق کوهستانی و برفگیر خودداری کنند و در صورت لزوم از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان از وضعیت راهها مطلع شوند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=15714

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: