پویش فرهنگی ((بیایید از خودمان شروع کنیم)) در سطح شهر رشت

سازمان فرهنگی ، اجتماعی ورزشی با مشارکت سازمان حمل و نقل و امور زیربنایی مدیریت ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری رشت ، در راستای توجه به فرهنگ شهروندی در این دوران سخت کرونایی طرح برنامه فرهنگی پویش ( بیایید از خودمان شروع کنیم ) را برای شهروندان رشتی به اجرا در می آورند.

به گزارش باز باران خبر؛ در این طرح که به مدت ۱۰ شب از تاریخ ۱۸ الی ۲۸ مرداد ساعت ۱۹ الی ۲۱ در سطح شهر رشت برگزار میشود ، ۵ گروه با طرح و لباسهای هنری و نمایشی در ۵ نقطه از شهر رشت که همگی میادین و چهارراه هستند با داشتن پلاکاردهایی که بر رویشان پیامهای بهداشتی در رابطه با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و همچنین رعایت حقوق عابرین پیاده و مسئولیت پذیری رانندگان در قبال عابرین پیاده نوشته شده است در فرمهای مختلف هنری دیده میشوند.
این برنامه فرهنگی ، در پشت چراغ قرمز میادین و چهارراه های سطح شهر رشت اتفاق می افتد و ۵ گروه در مدت زمان قرمز بودن چراغ راهنمایی و رانندگی به داخل خیابان در جلوی ماشینهایی که ایستاده اند و عابرینی که رد می شوند ، رفته و در فرمهای مختلف پلاکاردهای مختلف را نگه داشته و به فرهنگ سازی عمومی می پردازند.
در این برنامه فرهنگی بالای ۲۰ جوان در ۵ گروه حضور دارند که برنامه خود را راس ساعت ۱۹ همزمان با هم در ۵ نقطه هر روز اجرا می کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=11895

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: