شهرداری در زمان بروز بحران با تمام ظرفیت در حال فعالیت و خدمت به مردم است

سید محمد احمدی شهردار رشت با اعضای تشکل فرزندان فرهیخته شاهد گیلان دیدار و گقت و گو کرد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، سید محمد احمدی شهردار رشت با اعضای تشکل فرزندان فرهیخته شاهد گیلان دیدار و گفت و گو کرد.

شهردار رشت در این جلسه حضور در جمع فرزندان شهدا را توفیق و افتخار برای خود دانست و افزود: نیازمند دعای خیر خانواده های شهدا هستیم.

وی با اشاره به شجاعت و ایثارگری های شهدای گرانقدر اظهار کرد: مسئولیت و جایگاه امروز ما مرهون خون شهدا است و آن ها جان خود را برای نظام و انقلاب اسلامی از دست دادند.

احمدی تکمیل و اتمام پروژه های یادمان شهدای گمنام پارک ملت و مسکن مهر را از اولویت های شهرداری عنوان کرد و تاکید نمود: پروژه های مربوط به فرهنگ ایثار و شهادت نباید هرگز متوقف بماند.

شهردار رشت با اشاره به بارندگی روز گذشته رشت بیان داشت: پرسنل خدمات شهری، نواحی و پاکبانان شهرداری جهت رفع مشکلات به وجود آمده زحمات زیادی کشیدند.

وی با تاکید بر توجه به زیرساخت ها اظهار کرد: بسیاری از مشکلات از عدم ایجاد زیرساخت مناسب ایجاد می شود.

شهردار رشت با اشاره به اینکه موظفیم شبانه روزی به مردم خدمات دهیم و در کنار مردم باشیم مطرح کرد: البته حل بسیاری از مشکلات در حوزه اختیارات شهرداری نیست و نیازمند تعامل و همدلی سایر نهادها و دستگاه های اجرایی است.

احمدی ضمن استقبال از نقدهای سازنده اذعان داشت: باید در نقدها منصفانه عمل کنیم و در کنار انتقاد راهکار نیز ارائه دهیم.

وی با اشاره به ساماندهی رودخانه های رشت اظهار کرد: خوشبختانه تفاهم نامه ای با قرارگاه سازندگی سپاه برای رودخانه ها منعقد گردید و برای اجرای دیگر پروژه های شهری نیز باید از ظرفیت سرمایه گذاران استفاده شود.

فرهاد شوقی عضو تشکل فرزندان فرهیخته شاهد گیلان و عضو چهارمین دوره شورای اسلامی رشت نیز در این دیدار ضمن تبریک انتخاب سید محمد احمدی به عنوان شهردار رشت به بیان دغدغه های خانواده های معظم شهدا در خصوص مدیریت شهری پرداخت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=15716

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: