مدیرکل صمت گیلان:

علیرغم وجود مشکلات، تولید کنندگان یک قدم به عقب ننشسته اند/۷۴ واحد صنعتی شاخص و صادرات محور در لاهیجان فعالیت دارند

 

باز باران خبر/ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: علیرغم وجود مشکلات از جمله تحریم‌ها و مسائل ارزی؛ تولید کنندگان یک گام هم به عقب ننشسته اند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان؛ تیمور پور حیدری با همراهی فرماندار لاهیجان در بازدید از چند واحد تولیدی در لاهیجان ضمن تشکر از تلاش صاحبان صنایع شهرستان در تداوم پویایی صنعت استان و لاهیجان گفت: صنایع ما باید با به روز رسانی و توسعه بتوانند با تولیدات صادرات محور بازارهای هدف را با قدرت در دست گیرند.

وی گفت: ۷۴ واحد صنعتی شاخص و صادرات محور در لاهیجان فعالیت دارند و با وجود همه مشکلات و تحریم‌ها و مسائل ارزی در صادرات نسبت به سال گذشته رشد داشتیم که در نتیجه تلاش‌ها و زحمات تولید کنندگان و تجار به دست آمده است.

مدیر کل صمت گیلان با اعلام خبر جذب وام های تبصره ۱۸ در آینده نزدیک افزود: در صورت جذب این اعتبارات می‌توانیم در جهت نوسازی و توسعه واحدهای تولیدی کمک بیشتری نماییم.

در ادامه این بازدید ها؛ دکتر فرهاد براتی فرماندار لاهیجان تاکید کرد: توجه به توسعه واحدهای صنعتی شهرستان و افزایش توان صادراتی آنها مهم بوده و لاهیجان به عنوان قطب صنعت غذایی به ویژه چای و کلوچه گیلان است.

وی افزود: توجه به نقاط قوت واحدهای صنعتی شهرستان و توسعه بیشتر آنها جهت ایجاد زمینه اشتغال بیشتر جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33293

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: