نشست کارگروه مدیریت پسماند شهرستان رودبار برگزار شد

باز باران خبر/ جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان رودبار با حضور شهرداران شهرستان رودبار در ساختمان شهرداری رودبار تشکیل شد. 

به گزارش باز باران خبر؛ در این جلسه ابتدا شهردار رودبار پیرامون وضعیت پسماند و معضلات فراروی عملیاتی شدن مصوبات کارگروه پسماند شهرهای شهرستان رودبارگفت: رسیدگی به مسئله مهمی چون مدیریت پسماند باید به صورت جدی توسط شهرداری ها پیگیری شود.

دکتر پیراندرخ افزود: ابتدا باید محل مناسبی برای مدیریت پسماند آماده سازی شود و سپس نسبت به انتقال زباله های نقاط مختلف به این محل اقدام کرد. وی با تاکید بر اهمیت مدیریت پسماند شهری در شهرستان رودبار خواستار برگزاری ماهانه و منظم جلسات کارگروه شد.

 شهردار رودبار با بیان اینکه جلسه‌های کمیته‌های تخصصی باید حداقل ۲ بار در ماه برگزار شود، ادامه داد: نتایج برگزاری این کارگروه‌ها شامل مصوبات، نحوه برگزاری جلسات و وضعیت اجرای مصوبات نیز برای مردم منعکس شود.

پیراندرخ  با اشاره به اعتبار مالی مورد نیاز برای اجرای پروژه‌ مدیریت پسماند شهرستان یاد آور شد: مدیریت پسماند در شهرستان رودبار نیازمند اختصاص اعتبارات دولتی برای ایجاد زیرساخت‌ها و تشویق بخش خصوصی برای مشارکت در اجرای طرح‌ها است.

وی ادامه داد: اولویت تعیین حمل با مدیریت مشترک شهرداری ها  در یک محل با استفاده از سیستم های نوین بازیافت اجرایی شود. 

شایان ذکر است در جلسه هم اندیشی مدیریت پسماند شهرستان رودبار هر یک از شهرداران و سرپرست های شهرداری های شهرستان دیدگاه ها و نقطه نظرات مرتبط با جلسه کارگروه را بیان کردند؛ ضمن اینکه همه اعضای حاضر در جلسه به بحث، تبادل نظر و رایزنی بر سر سایت زباله شهری شهرستان که مشکلات ویژه ای دارد و باید با سرعت آماده سازی شود، پرداختند.

گزارش: مهین چراغی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21729

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: