جذب سرمایه ۴۰ میلیارد ریالی

باز باران خبر/ مسابقه تلویزیونی کارویا با هدف شناسایی شرکتهای دانش بنیان و استارتاپ های برتر و تامین سرمایه مورد نیاز این شرکتها برای کسب و کار در بهار ۱۴۰۰ آغاز شد.

به گزارش باز باران خبر؛ این مسابقه با محوریت ارائه های آسانسوری (بسیار کوتاه) در صدد است تا با شناساندن ایده ها و طرح هایی که به محصول یا خدمت رسیده اند، علاوه بر حمایت مالی از آنها، فرصت سرمایه گذاری مردمی را نیز فراهم نماید.

برنامه کارویا با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری می باشد و در آن بیش از ۱۰۰ شرکت دانش بنیان و استارتاپ به رقابت با یکدیگر پرداختند تا طرح های برتر شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

پیش از این شرکتهای دانش بنیان متقاضی حضور در مسابقه بزرگ “کارویا” بصورت حضوری و آنلاین در دو مرحله کارگاه شیوه ارائه (منتورینگ) با حضور محمدرضا نوروزی (مروج و ژورنالیست علم)، دکتر سیاوش ملکی فر (معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی) و دکتر علی اصغر سعدآبادی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی) با روش های بهینه ارائه محصول و خدمات خود آشنا شدند.

آشنایی بیشتر با ثمره محصولات و خدمات شرکتهای دانش بنیان و استارتاپ های موفق و مزیت های اقتصادی ایران، مهمترین نکته ای است که در این مسابقه تلویزیونی مورد توجه قرار گرفته است.

در این مسابقه بیش از ۱۰۰ شرکت کننده حضور داشته که ۲۰ شرکت موفق به قرارگیری در سکوی تامین سرمایه شدند. این روند با پیگیری های خانم مهندس میرزنده‌دل مدیر تجاری سازی و سرمایه گذاری پارک علم و فناور گیلان نیز برای ۵ شرکت دانش بینان مستقر در پارک علم وفناوری گیلان انجام شد که شرکت شهر هوشمند گیسا با ایده محوری “طراحی و تولید مرکز کنترل و تجهیزات مورد نیاز هوشمندسازی ساختمان” موفق به جذب و تامین سرمایه به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال شد و در سکوی تامین سرمایه قرار گرفت.

ثبت نام کنندگان:

شرکت فناوران هوشمند کاشت با ایده محوری: توسعه سامانه انتخاب گیاهان زینتی

شرکت شهر هوشمند گیل سا با ایده محوری: طراحی و تولید مرکز کنترل و تجهیزات مورد نیاز هوشمندسازی ساختمان

شرکت اندیش بنیان فناور ورنا با ایده محوری: تولید سامانه های نرم افزاری در حوزه وب و اپلیکیشن

شرکت قطب دانش و فناوری های مدرن ستاره پارس با ایده محوری تولید و توسعه ماژول های اختصاصی پهباد و رباتهای پرنده و ارائه خدمات تخصصی مربوطه

کارخانه نوآوری

شرکت پژواک داده خزر با ایده محوری تاکسینت

شرکت مهندسی فروهر تیسفون با ایده محوری: طراحی و ساخت ماشین آلات بسته بندی و مکانیزاسیون صنعتی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21732

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: