اجرای طرح ویژه کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی گیلان/ نظارت بر اتوبوس ها تشدید می شود

باران خبر/مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از تشدید نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان گیلان خبر داد و گفت: این طرح از ۱۲ لغایت ۲۱ تیر در پایانه های مسافری استان اجرا می شود.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، از تشدید نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح ارائه خدمات به بهره برداران ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری و نظارت بر تحقق بهینه بند ششم منشور حقوق مسافران طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسی همزمان با سراسر کشور در گیلان از امروز آغاز شد.

وی افزود: با توجه به شروع تعطیلات تابستانی و لزوم رعایت حقوق شهروندی مسافران، تشدید نظارت بر عملکرد شرکت ها و ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه همزمان با افزایش سفرهای برون شهری نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری گیلان تشدید می شود، گفت: گیلان استان گردشگرپذیر بوده و لذا شاهد استفاده مسافران از ناوگان اتوبوسی هستیم.مرادی ادامه داد: براساس این طرح و با استناد به مواد و تبصره های قانونی رسیدگی به تخلفات، رانندگان شرکت ها و موسسات مکلف هستند طبق ساعت درج شده در بلیت حرکت کنند و در زمان مناسب و معمول مسافران را به مقصد برسانند.

وی از مسافران خواست شکایات خود را از طریق سامانه پیامکی۲۰۰۰۱۴۱ ارسال کنند و متذکر شد: در راستای خدمات دهی مناسب به مسافران جاده ای طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر از ۱۲ لغایت ۲۱ تیر در پایانه های مسافری استان اجرا می شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=25634

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: