دعوت از فعالان حوزه کسب و کار برای بازدید از نمایشگاه تخصصی خدمات کسب و کار گیلان

باز باران خبر/  مجری نمایشگاه خدمات کسب و کار در گیلان گفت: از همه علاقمندان و فعالان در حوزه‌های کسب و کار استان دعوت می شود فردا جمعه ۲۳ دی ماه در آخرین روز برگزاری نمایشگاه مذکور، از آن بازدید به عمل آورند. روهام قلیچی اظهار کرد: با توجه به اینکه اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار در سطح ملی در شهریور ماه در سال جاری  با  هدف‌گذاری برای مجموعه های  خدمات رسان  به عنوان حلقه اتصال در بین تولید کنندگان و صادرکنندگان و  واحد‌های صنعتی  برگزار شد، برپایی چنین نمایشگاهی در استان گیلان ضروری بود. 

وی افزود: خوشبختانه در بین  استان های کشور عزیزمان، استان گیلان این افتخار را داشت که به عنوان اولین استان با حضور ۱۰۳ شرکت که  ۲۰ شرکت آن دانش بنیان و ۴۰ واحد تولیدی خلاق هستند، اولین نمایشگاه تخصصی خدمات کسب و کار را از تاریخ ۲۱ دی ماه سال جاری تا ۲۳ دی ماه امسال برگزار کند‌.

قلیچی با اشاره به بازدید پرشور دانش آموزان و دانشجویان و فارغ اتحصیلان از نمایشگاه خدمات کسب و کار گیلان خاطرنشان کرد: از همه علاقمندان دعوت می شود حتما در فرصت باقی مانده از نمایشگاه خدمات کسب و ‌کار گیلان بازدید کنند.مجری نمایشگاه خدمات کسب و کار گیلان تصریح کرد: فردا جمعه فرصت بسیار خوبی  برای بازدید از نمایشگاه است و از تمامی فعالین حوزه کسب و کار استان دعوت می‌شود برای بازدید حضور یابند.

قلیچی با تاکید بر اینکه حمایت مسئولین  از فضای خدمات کسب و کار استان ضروری است، خاطرنشان کرد: از کلیه دستگاه های اجرایی متولی در امر خدمت رسانی به کسب و کارها انتظار داریم بیش از پیش به بهبود وضعیت فضای موجود بپردازند.وی تصریح کرد: با توجه به فضای موجود در کسب و کار، این نمایشگاه برای ایجاد نشاط و ارتقای انگیزه برای توسعه فعالیت در میان صاحبان کسب و کار تاثیرگذار است.

وی گفت: بیش از سی سخنران در پاویون مشاوره توسعه کسب و کار در حال  اجرای برنامه هستند و از تمام کسانی که نیاز به مشاوره دارند دعوت می شود برای بازدید و شنیدن توصیه های مشاوران و اساتید سخنران به نمایشگاه تشریف بیاورند.

قلیچی تصریح کرد: نمایشگاه خدمات کسب و کار گیلان به همت گروه دانش بیان کاشف و  موسسه کارآفرینان شایسته فاخر برگزار شده است که مسئولیت  علمی نمایشگاه خدمات کسب و کار ملی را نیز برعهده داشتند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=28756

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: