رئیس کل دادگستری استان گیلان در بازدید از دادگستری صومعه سرا:

سند دار کردن اراضی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است

 

باز باران خبر/ رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از معاونین قضایی از دادگستری شهرستان صومعه سرا بازدید کرد و در نشستی با حضور مسئولان این شهرستان حضور یافت.

 

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از معاونین قضایی از دادگستری شهرستان صومعه سرا بازدید کرد و در نشستی با حضور مسئولان این شهرستان حضور یافت.

 

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان در این نشست تصریح کرد: امروز تکلیف مسئولان این است که در راستای کسب رضایت مردم و امنیت و آرامش آنان گام بردارند.

 

وی با تاکید بر اجرای دقیق قانون حدنگار اظهار داشت: این طرح جهت جلوگیری و تعرض اراضی از دست اندازی زمین خواران است و باید با قوت و سرعت به اتمام برسد.

 

رئیس شورای قضایی استان در ادامه خاطر نشان کرد: سند دار کردن اراضی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و مسئولان هرگاه از منویات ایشان غافل شده و به آن عمل نکردند خسارات زیادی به جامعه وارد شده است.

 

وی با بیان اینکه مردم شهرستان صومعه سرا دارای فرهنگ غنی و ارزشمندی هستند افزود: امید که پس از این شاهد تغییر کاربری های غیرقانونی و از بین رفتن اراضی ملی و کشاورزی نباشیم و این میراث گران بها را برای آیندگان محفوظ بداریم.

 

این مقام ارشد قضایی در نشست با کارکنان قضایی و اداری این شهرستان نیز ابراز داشت: پرونده های معوق عامل مهم نارضایتی در بین مردم است که تسریع در رسیدگی ها باید در اولویت محاکم قضایی قرار گیرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33181

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: