توسط اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان برگزار می شود؛ مسابقه کتابخوانی از اثر «آذرخشی بر تاریکی» ویژه دهه مبارک فجر 

 

بازباران خبر – سرویس فرهنگی: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «آذرخشی بر تاریکی» نوشته رسول حسن زاده از ۱۲ بهمن الی ۱۰ اسفندماه برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «آذرخشی بر تاریکی» نوشته رسول حسن زاده از ۱۲ بهمن الی ۱۰ اسفندماه برگزار می شود.
کتاب «آذرخشی بر تاریکی» نوشته رسول حسن زاده به بررسی مقاله توهین آمیز مندرج در روزنامه اطلاعات مورخ ۱۷ دی۱۳۵۶  و واکنش علما و مردم علیه آن و نهایت شکل گیری قیام ۱۹ دی مردم قم می پردازد و ضمن مرور تاریخی این وقایع، پیامدها و بازتابهای سیاسی و فرهنگی مربوط به آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد.
این مسابقه ویژه جوانان و بزرگسالان بوده و علاقمندان جهت شرکت در این رویداد فرهنگی و دریافت منبع مسابقه می توانند از طریق سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir  اقدام نمایند.
مراسم اختتامیه این مسابقه، و تجلیل از برندگان، همزمان با ۱۷ اسفند و سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور در رشت برگزار خواهد شد.
گفتنی است کتابخانه های عمومی استان گیلان همزمان با ایام الله دهه فجر با برگزاری صدها برنامه فرهنگی چون محافل کتابخوانی، اجرای سرود انقلاب، نشست های بصیرتی، محافل نقد و بررسی کتاب، نشست های کتابخوان ویژه مدیران شهرستان ها، محافل شعر خوانی، محافل قرآنی، نمایشگاه آثاری با موضوع انقلاب و مبارزات امام خمینی(ره) در این مسیر، جشن انقلاب در روز ۲۱ بهمن و نیز برنامه های فرهنگی ویژه کودکان در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن این ایام را گرامی می دارند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34529

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: