مالکان مهدهای کودک به پویش همدلی بخشش اجاره بپیوندند

مدیرکل بهزیستی گیلان از راه اندازی پویش همدلی “بخشش اجاره مهدهای کودک در روزهای تعطیلی ناشی از کرونا ” در این استان خبر داد.

به گزارش باز باران خبر، دکتر حسین نحوی نژاد افزود: با توجه به هزینه سنگین اجاره بهای مهدهای کودک و عدم وجود درآمد این مراکز و خطر تعطیلی آنها از عموم مالکان مهدهای کودک درخواست می شود که به عشق کودکان این سرزمین به پویش همدلی بخشش اجاره بها مهدهای کودک استیجاری بپیوندند.

وی اظهار داشت: براسـاس مصوبات سـتاد ملی مبـارزه بـا ویروس کرونا و ابلاغ دسـتور تعطیلی مهـدهای کودک، فعـالیت اجرایی این مراکز به صورت حضوری از اول اسفندماه ۹۸ به طور کامل متوقف شد که این امر آسـیب هایی نظیر از دست رفتن منابع درآمـدی این مراکز را درپی داشـت.

مدیرکل بهزیستی گیلان خاطر نشان کرد: همچنین بیش از ۹۰ درصـد مهدهای کودک استان استیجاری هستند و عدم توان پرداخت اجاره بهای آنها توسط موسسان  از جمله مشـکلات این بخش است.

وی اضافه کرد: پس از پایان شـرایط کنونی و بازگشت شـرایط به حالت عادی در مراسـمی از اقدامات ارزنده مالکانی که بهاین پویش پیوستند، متناسب با میزان مشارکت آنها در پویش با اهدای نشان حامی کودک با حضور مقامات استانی و کشوری تقدیر می شوند.

بر اساس آخرین آمار، ۴٨۶ مهدکودک و ١١ مرکز رفاه کودک و خانواده در استان گیلان فعال است که حدود ١۴ هزار کودک در آن نگهداری می شوند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=8823

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: