مشکلات ۱۲طرح سرمایه گذاری در گیلان بررسی شد

باز باران خبر/ مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان از بررسی مشکلات و درخواست های ۱۲متقاضی اجرای طرح های سرمایه گذاری در این استان خبرداد.

به گزارش باز باران خبر؛ یونس رنجکش در چهل و هفتمین کمیته فنی بررسی طرح های سرمایه گذاری در استانداری گیلان افزود: این طرح ها شامل سرمایه گذاری در بخش های تولیدی و خدماتی شامل احداث مجتمع های گردشگری تفریحی  و رفاهی، تولید محصولات کشاورزی، صنایع دخانی، بانک صنعت غذا و خانه های پیش ساخته بوده است.

وی اضافه کرد: محل اجرای طرحها که  توسط متقاضیان در خواست شد در شهرستان های رشت، سیاهکل، منطقه آزاد انزلی، آستانه اشرفیه، بندر انزلی و رضوانشهر می باشد.

رنجکش اظهار کرد: مهمترین مشکلات مطرح برای سرمایه گذاری در این جلسه  تسریع در دریافت مجوزهای لازم برای اجرای پروژه ها، مغایرت  ها ی قانونی و ضوابط استقرار طرح ها و همچنین درخواست زمین برای سرمایه گذاری و مباحث تغییر کاربری های اراضی کشاورزی بوده است که توسط دستگاههای اجرایی توضیحاتی ارائه و تصمیماتی اتخاذ شد.

به گفته وی، عدم آگاهی بسیاری از متقاضیان از نحوه بهره مندی از ضوابط دریافت مجوزها و نبود اطلاع رسانی کافی و راهنمایی های لازم از مهمترین مشکلات در اجرای طرح های سرمایه گذاری است که باید دستگاههای اجرایی برای کاهش زمان صدور مجوزها به ان توجه کنند.به گفته رنجکش، تسهیل گیری از اولویت های مهم در اجرای طرح های سرمایه گذاری و جلب مشارکت سرمایه گذاران است که نیازمند نگاه تسهیل گرانه در دستگاههای اجرایی دارد.وی خواستار تسریع در روند صدور مجوزها بر اساس قوانین و پاسخگویی مناسب و به موقع به متقاضیان شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=23099

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: