توسعه شهر رشت خواسته همه مسئولان ارشد استان است

در دیدار شهردار رشت با مدیر کل امور شهری استانداری گیلان، مسعود کاظمی توسعه و عمران شهری رشت را خواسته و مطالبه همه مسئولان ارشد استان گیلان عنوان کرد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل در نخستین روز کاری این هفته شهردار رشت به همراه محمدحسن عاقل منش و دکتر رضا رسولی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت، علیرضا قانع مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، علیرضا حسنی مدیرحوزه دفتر شهردار و برخی از مدیران شهرداری به دیدار مهندس مسعود کاظمی مدیر کل امور شهری استانداری گیلان رفت و با وی درباره مسائل و مشکلات مرکز استان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این نشست دکتر ناصر حاج محمدی با اشاره به پروژه هایی که هم اکنون قرارداد آنها منعقد شده است، گفت: هیچگاه در رشت این میزان پروژه اجرایی در دست اقدام نبوده است.

وی از مسعود کاظمی خواست تا با مدیریت شهری برای تحقق این پروژه ها همراه باشد و گفت: اجرای این پروژه های بزرگ که هر یک زمینه تحول در مرکز استان گیلان خواهد بود به همدلی و همکاری همگان نیاز دارد.

شهردار رشت خاطر نشان کرد: بسیاری از پروژه ها در زمینه مدیریت پسماندها هستند که من به عنوان شهردار رشت از روز اول کارم بر اجرای آنها تاکید داشته و هر روز پیگیری کرده ام که پروژه تصفیه خانه شیرابه زباله های دفنگاه سراوان که به زودی به بهره برداری می رسد و پروژه افزایش ظرفیت کارخانه کود آلی و زباله سوز از جمله این پروژه ها هستند.

وی همچنین بخشی از این پروژه ها را مربوط به سرمایه گذارانی دانست که شهرداری با آنها وارد عقد قرارداد شده است و خواستار ایجاد جو آرامش و بدون تنش برای اجرای این پروژه ها شد.

مهندس مسعود کاظمی هم با قدردانی از تلاش های مدیریت شهری با بیان اینکه روزی خود عضو شورای اسلامی شهر رشت بوده، گفت: با مسائل و مشکلات شهر رشت بیگانه نیست و به خوبی این مسائل را درک می کند.

وی گفت: برای توسعه و عمران شهر رشت، استانداری گیلان همراه و همگام مدیریت شهری خواهد بود. 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=11566

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: