برای توسعه‌ی گیلان فقط به جلسات اکتفا نکردیم / تبدیل شیرابه زباله گیلان به آب کشاورزی/ابراز نگرانی از مهاجرت های بی رویه به استان گیلان

بازباران خبر/سید کاظم دلخوش در مراسم تجلیل ازخبرنگاران گیلانی روز پنج شنبه، اظهار کرد: سازمان انرژی اتمی اعلام کرده می تواند با سامانه پرتودهی گاما روزانه ۴.۵ میلیون لیتر شیرابه زباله گیلان را تبدیل به آب کشاورزی کند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان، با ابراز نگرانی از مهاجرت های بی رویه به گیلان، گفت: مهاجرت ها به گیلان زیاد است و آینده استان را به خطر می اندازد. متاسفانه شوراهای روستا و دهیاری ها توجه زیادی به فروش اراضی ندارند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان واردات برنج با وجود هزینه بالا برای کشاورزی را به نفع شالیکار ندانست و افزود: اگر هزینه تولید برنج کاهش یابد، واردات برنج اشکال ندارد، اما با وجود هزینه بالای تولید واردات بی رویه برای کشاورز مشکل ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۴۰۰ سرمایه گذار در انتظار هستند، خاطرنشان کرد: زمینی برای واگذاری به سرمایه گذار و سرمایه گذاری جدید نداریم.

دلخوش با بیان اینکه برای توسعه گیلان فقط به برگزاری جلسات در مجلس اکتفا نشده است ،گفت :حقوق عامه مردم در بحث مالیات، توزیع آرد و نان، رتبه بندی معلمان، حقوق بازنشستگان در مجلس نهایی شده است و باید توسط دولت اجرایی شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=26784

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: