معرفی ظرفیتهای گردشگری منابع و تاسیسات آبی استان گیلان

شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در نظر دارد به منظور استفاده حداکثری از توان سرمایه گذاران داخلی و خارجی ظرفیتهای گسترده منابع و تاسیسات آبی استان را در قالب عقد قرارداد گردشگری آبی به متقاضیان واجد شرایط واگذار نماید. 

     به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان؛ با توجه به ظرفیتهای گسترده گردشگری منابع و تاسیسات آبی استان و به منظور استفاده حداکثری از توان سرمایه گذاران داخلی و خارجی؛ علاقه مندان و متقاضیان حقیقی و حقوقی که از توانمندی مالی و فنی لازم جهت انجام سرمایه گذاری برخوردارند می توانند طرح مکتوب خود را در خصوص ظرفیتهای برشمرده حداکثر تا پایان تیر ماه ۹۹ به کمیته گردشگری آب منطقه ای گیلان به نشانی رشت بلوار امام خمینی(ره) شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان ارایه نموده و کد پذیرش اولیه دریافت نمایند.

شایان ذکر است ارائه طرح و دریافت کد پذیرش اولیه به منزله  قطعی شدن پیشنهاد نمی باشد و موضوع ضمن طرح در کمیته هماهنگی گردشگری استان، طی تشریفات قانونی و پس از بررسی مستندات و  تایید رعایت الزامات زیست محیطی و فنی  تصویب  و آنگاه نسبت به عقد قرارداد اقدام خواهد شد.

گفتنی است متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر ضمن مراجعه حضوری به کمیته گردشگری این شرکت با شماره ۳۳۶۰۰۵۶۲-۰۱۳ تماس حاصل نموده و یا به وبگاه آب منطقه ای گیلان به نشانی www.glrw.ir   مراجعه نمایند .

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=11036

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: