نمایش آب نبات ۱۴۰۰ به صحنه رفت

باز باران خبر/ تئاتر  “آب نبات ۱۴۰۰” با هنرنمایی کودکان توانخواه(معلول) در مجتمع خاتم الانبیاء رشت اجرا می شود.
به گزارش باز باران خبر؛ ابراهیم حسن زاده طراح و کارگردان این نمایش در گفتگویی اظهار داشت: موضوع این تئاتر در زمینه آلودگی محیط زیست و وظیفه ما در جهت نگهداری، محافظت و مراقبت از خاک، آب، جنگل و هوا و محیط زیست است.

وی با بیان اینکه نباید در برابر آسیب به محیط زیست بی تفاوت باشیم، گفت: احیای جنگل ها، محافظت از منابع آب و خاک باید توسط خودمان که از این موهبت های بهره گیری می کنیم انجام شود و باید این نعمت های خدادادی را برای آیندگان حفظ کنیم.

وی با اشاره به بازی و هنرنمایی کودکان توانخواه در نمایش “آب نبات ۱۴۰۰”، عنوان کرد: این نمایش بیست و پنجمین کار بخش کودک بنده بعنوان طراح و کارگردان است و در این کار عزیزان توانخواه و بازیگران عادی  اجرا، هماهنگی و بازی را بر عهده دارند. 

حسن زاده افزود :حفاظت از محیط زیست و آب و خاک وظیفه ی تک تک ماست و نیازمند فرهنگ سازی است و باید این مفاهیم را به کودکان نیز انتقال دهیم.
گفتنی است نمایش آب نبات ۱۴۰۰ به همت گروه تئاتر درمانی آبی، با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به نویسندگی مینا حسنی و طراحی و کارگردانی ابراهیم حسن زاده و هنرنمایی جمعی از کودکان توانخواه ،۳۰ بهمن لغایت ۶ اسفند ماه جاری همه روزه در ساعت ۱۸:۱۵، در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت به روی صحنه می رود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22917

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: