سرکشی از خانواده های زندانیان زندانهای گیلان ادامه دارد

باز باران خبر/ در راستای تاکیدات ریاست سازمان زندانهای کشور، مدیر کل، رئیس مرکز مراقبت و رئیس حفاظت اداره کل زندان های گیلان امروز با هدف رفع مشکلات و حمایت از چند خانواده زندانیان شهرستان رشت بازدید کردند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای گیلان . محمدی اصل، مدیر کل زندان های گیلان با اشاره به لزوم آسان کردن شرایط زندگی خانواده های زندانیان در زمانی که سرپرست خانواده در حبس است افزود: در این بازدید های هفتگی از خانواده های مددجو، مسایل و مشکلات اعضای خانواده مطرح شده و برای حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی، تربیتی و تحصیلی این افراد تلاش می شود.
وی اضافه کرد: همچنین مسئولان این اداره کل برای بهبود وضعیت معیشتی این خانواده ها، اموری از قبیل اجاره مسکن، پرداخت قبوض مصارف انرژی، تهیه وسایل منزل را پیگیری و در دستور کار قرار می دهند.
مدیر کل زندان های گیلان با اشاره به کمک به خانواده زندانیان در خصوص فراهم شدن آزادی سرپرست خانوار گفت: در این دیدارها بسته های معیشتی و کارت هدیه هم به اعضای خانواده زندانیان اهدا می شود.
رضا محمدی اصل با اشاره به کمک به زندانیان آزاد شده برای ایجاد اشتغال سالم و حلال افزود: زندانیانی که آزاد می شوند با مراجعه به مرکز مراقبت بعد از خروج، وسایل اولیه لازم ، برای شروع یک کسب و کار دریافت را می کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=20968

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: