چوکای رضوانشهر، چشم انتظار کمک مقامات استان گیلان

باز باران خبر/ مدیرعامل چوکای رضوانشهر گفت: با دستان خالی و کمک همراهی کارگران، این مجموعه را به سود دهی رساندیم و همچنان در انتظار کمک و همکاری مقامات استان گیلان هستیم.
به گزارش باز باران خبر؛ مهندس ایرج زمانی فرد در جمع خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه رضوانشهر گفت: خبرنگاران یارو یاور همیشگی ما هستند و قرار گرفتن در جمع شما عزیزان حس بسیار خوبی به بنده دست میدهد.
وی بیان کرد: بر اساس سیاست های ابلاغی از سوی شستا، ایجاد فضای شفاف در این مجموعه در دستور کار ما قرار گرفت و در این راستا رسانه ها و خبرنگاران همکاری بسیار خوبی با مجموعه چوکا داشتند.
مدیر عامل چوکای رضوانشهر بیان کرد: همواره سعی کردیم در بین تمامی شرکت های زیر مجموعه شستا، چوکا جزء بهترین ها باشد و با افزایش تولید و ضریب بهره وری به این مهم دست پیدا کردیم.
وی با اشاره به اعتماد سازی در سطح جامعه گفت: خبرنگاران بازوان مجموعه چوکا هستند و در زمینه اعتماد سازی در سطح جامعه در کنار ما هستند و موجبات رضایتنمدی کارکنان چوکای رضوانشهر را فراهم کرده اند.
وی با اشاره به سقف تولید در کارخانه چوکا در سال ۱۳۹۹ گفت: تولید ما در پایان سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ به میزان ۱۵۰ درصد افزایش پیدا کرد که توانستیم ۳۵ هزار و هفتصد و هفده تن کاغذ تولید کنیم و در سه ماهه اول ۱۴۰ این رغم به ۱۱ هزار و پانصد و چهل و سه تن رسید و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۵۲ درصد افزایش تولید داشتیم.
مهندس زمانی فرد همچنین گفت: از نظر مقدار فروش محصولات تولیدی، در سال ۹۹ با ۳۳ هزار و هفتصدو سی و هفت تن فروش محصول ۱۳۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ رشد داشتیم که همین آمار در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ به ۷ هزار و سیصدو سی و هفت تن محصول به میزان ۲۶۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل در زمینه فروش محصول رشد داشته ایم و این موفقیت در زمانی بدست آمد که تأثیر کرونا موجب رکود در بازار داشته است.
مدیر عامل صنایع عظیم چوکا با اشاره به میزان مبلغ فروش در این مجموعه عظیم گفت: درسال ۹۹ با مبلغ ۲۷۶ میلیارد تومان فروش نسبت به سال ۹۸ به میزان ۲۷۳ درصد رشد داشتیم که همین آمار در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ به ۸۹ میلیارد تومان فروش نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ به ۵۳۱ درصد رسید.
وی بیان کرد: شرکت چوکا از سال ۹۵ به بعد هر سال زیان قابل توجهی داشت که سالانه حدود ۶۰ میلیارد تومان زیان می داد و بعنوان یک مجموعه زیانده معرفی شده بود که در سال ۹۸ میزان زیان آن به ۶۸ میلیارد تومان رسید.
مهندس زمانی فرد گفت: با تلاش های صورت گرفته در چوکا، در سال ۹۹ میزان زیان در این مجموعه به ۲۴ میلیارد تومان کاهش یافت و به میزان ۱۳۸ درصد زیان شرکت را کم کردیم.
وی افزود: در سه ماهه اول ۱۴۰۰ این رغم تغییر کرد و شرکت را به سود دهی رساندیم و به مبلغ ۲۶ میلیارد تومان سود دهی داشتیم که ۱۲۲ درصد نسبت به مدت مشابه سه ماهه سال قبل رشد داشته است و بعد از حدود ۸ سال چوکا به سود دهی رسید.
مدیر عامل چوکا با اشاره به همکاری بسیار خوب خبرنگاران و رسانه ها به این مجموعه عظیم گفت: طی سال ۱۳۹۹ حدود ۲۲۵ خبر و گزارش از این مجموعه منتشر گردید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵۰۰ درصد رشد داشته است و در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ به میزان ۷۲ فقره خبر و گزارش از این مجموعه منتشر گردید که نسبت به مدت مشابه سال قبل هزار و ۸۰۰ درصد رشد داشته است.
مهندس زمانی فرد در ادامه با اظهار گله مندی از عدم همکاری و کمک مقامات استانی با این مجموعه عظیم تولید گفت: متأسفانه هیچ گونه کمکی به صنعت چوکا از سوی مقامات استانی در این مدت صورت نگرفته است و هم اکنون نیز به مدت بیش از ۲۰ روز است که برق این مجموعه را بدلیل ضعف موجود در شبکه انتقال قطع کرده اند.
وی بیان کرد: این درحالی است که صنعت کاغذ سازی استان همجوار ما بدون وقفه در حال تولید می باشد و تمامی مشتریان ما به سمت آنها رفته اند.
مدیرعامل چوکای رضوانشهر با اشاره به عدم تأمین چوب و مواد اولیه برای خط تولید این صنعت عظیم در گیلان گفت: امروز شاهد آن هستیم که چوب از استان گیلان برای صنعت کاغذ سازی استان همجوار خارج می شود و ما خودمان نیازمند شدید به آن هستیم و کسی نیست تا جلوی این حرکت را بگیرد.
وی با اشاره به آسیب های وارد شده ناشی از قطع برق به تأسیسات چوکا گفت: خسارت وارد شده به تأسیسات و دستگاه های حساس چوکا بر اثر ضعف برق و قطع پی در پی آن حدود ۵ میلیارد تومان می باشد.
مدیر عامل چوکا در پایان با اشاره به اشتغالزایی در این مجموعه گفت: طی همین مدت کوتاه حدود ۱۰۰ نفر نیروی جدید در این شرکت جذب گردیدند و برای یکصد نفر شغل ایجاد کردیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=20963

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: