تشکیل ستاد گرامیداشت روز ملی حمایت از صنایع کوچک در شرکت شهرک های صنعتی گیلان

بازباران خبر/تشکیل ستاد گرامیداشت روز ملی حمایت از صنایع کوچک در شرکت شهرک های صنعتی گیلان۲۱ مرداد از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان روز حمایت از صنایع کوچک در تقویم نامگذاری شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان خبر داد :تشکیل ستاد گرامیداشت روز ملی حمایت از صنایع کوچک در شرکت شهرک های صنعتی گیلان۲۱ مرداد از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان روز حمایت از صنایع کوچک در تقویم نامگذاری شده است.

به گزارش روابط عمومی ، مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان ، بمناسبت فرارسیدن ۲۱مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه‌های ابلاغی و ارائه دستاوردهای بنگاه‌های کوچک و متوسط و در جهت بزرگداشت روز حمایت از صنایع کوچک، کمیته‌ای با عنوان کمیته بزرگداشت روز ملی حمایت از صنایع کوچک تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: با نامگذاری ۲۱مرداد بعنوان روز ملی حمایت از صنایع کوچک، فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردها و توانمندیهای صنایع خرد و متوسط در کشور فراهم‌ شده است.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از اشتغال استان گیلان در حوزه صنایع کوچک و متوسط است ادامه داد: صنایع کوچک با توجه به سرمایه اولیه پایینی که نیاز دارد، فشار مالی سنگینی به دولت وارد نمی کند اما در مقابل ظرفیت اشتغالزایی بالایی داردمحبوبی افزود: ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک فرصتی است تا با تخصیص بهینه منابع و توجه هر چه بیشتر ، صنایع کوچک پیشرفت نموده تا بار مسئولیت از دوش صنایع عظیم کاسته و رشد اقتصادی کشور بیش از پیش میسر گردد.

وی افزود: صنایع کوچک و متوسط با برخورداری از ایده‌های نو و تکیه‌ بر خودباوری، می‌توانند توسعه اقتصادی و پیشرفت جامعه را محقق نمایند.محبوبی با اشاره به نامگذاری ۲۱مرداد بعنوان روز ملی حمایت از صنایع کوچک اظهار داشت: حمایت از صنایع خرد و متوسط، حمایت از اشتغال پایدار در عرصه تولید و صنعت است.

وی در پایان بیان داشت : ۲۱ مرداد از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان روز حمایت از صنایع کوچک در تقویم نامگذاری شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=26418

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: